FANDOM

Állítólag egy végtelenül gonosz nép, persze csak akkor, ha elhisszük, hogy léteznek. Mert mi van, ha igazából illuminátus gyíkemberek, akik világuralomra törnek? Reálisnak hangzik.

Vannak olyan zsidók, akik kevésbé rosszak, akik csak a pénzedet akarják, és vannak olyanok is, akik az egész Föld feletti uralom megszerzésén fáradoznak. Egyesek szerint a zsidóüldözés is csak kamu, igazából elterelés a zsidók részéről (???). Egészen logikus.

Légy résen, mert ha nem vigyázol, átveszik feletted az uralmat, hogy gonosz céljaikat beteljesítsék!

„… közel minden háztartásban található egy biblia – ez egy tudatalatti médiumként funkcionál, a varázslatok fogadójaként. A bibliai verseket sok keresztény betanulja. Ez nagyon erős kapcsolatot hoz létre az elméjükben, ami által a zsidók jobban tudják működtetni az átkaikat és varázslataikat, hogy embertelen mennyiségű vagyont halmozzanak fel maguknak".

A zsidók nagy része együttműködik a földönkívüliekkel, vagy földönkívüli, esetleg földi ember, aki a Háttérhatalom által irányított báb, de előfordulhat az is, hogy nem tud az egészről semmit, de ő is gonosz! Mindenképp kerülendő!

Forrás: https://keresztenysegleleplezese.wordpress.com/2015/05/12/keresztenyseg-kommunizmus-zsidok-es-a-biblia/