FANDOM

„Van a barátságos állatvédő. Van a szolíd vegetáriánus. És van a Vegán.”
Ősi magyar bölcsesség

Cd75e9c833b69ac3393b7bf68ad4cbfe

Az ember hajlamos ellenszenvesen viszonyulni másokhoz, akiknek más az érdeklődési köre. Az Újpest és Fradi drukkerek utálják egymást. A rockerek és a rapperek is. Ideje volt már, hogy a táplálkozás alapján is megítéljük a másikat (pl. "hülye csigaevők"). Erre találták ki a Vegánt.

A Vegán a VEGetáriánus huligÁN rövidítése. Ők a táplálkozás inkvizítorai, az intolerancia és a deviancia iskolapéldái. A békés fűevőkből erőszakos kardlóbálók lettek, akik ha tehetnék, kiírtanák az összes dögevőt a Földről a szeretet nevében, hogy az állatoknak ne essen bántódása. Hiszen elhunyt állatokat enni nem természetes! Pláne nem sütve-főzve-párolva! - Mondjuk ez zöldségeknél sem természetes...

A veganizmus divat. Életérzés. Egy egyszerű közös ponttal összekötött társaság. Ahol az igazságért küzdhetsz a dögevők ellen, valamint azért, hogy találj magadnak vegán kaját, vegán ruhát, vegán macskaalmot, vegán vízvezetékszerelőt[1].

A veganizmus különlegesség, ahova tartozhatsz. Nem csak "szimpla" vegetáriánus vagy, hanem különleges! "Vegán"! Több vagy a vegetáriánusoknál is!

A veganizmus az állatvédelem dzsihadista terrorosztaga, és nem kegyelmez, ha kiderül rólad, hogy az elmúlt 24 órában tejet, tojást, netán húst fogyasztottál.

A veganizmus legalizálja, hogy a vegán teljes dühét kitölthesse rád, bunkó paraszt legyen[2]. Hiszen neki van igaza! Más élőlényeket elfogyasztani nem természetes!

A veganizmus prófétikus küldetést ad követőinek. A jó hírt terjeszteni kell a világban: "Egyetek növényt! Aki húst eszik, az gyilkos!" "Én is Vegán vagyok!"

Letöltés

De a veganizmus sem áll meg önmagában. Csak úgy tudja magát érvényesíteni, ha közben mutogat másra és ellenségképet kreál. Ezek a húsevők, amit egészen világméretű összeesküvéssé dagasztottak, hogy megmagyarázzák, miért esznek az emberek húst. A gonosz háttérhatalom, a gonosz gyártók, gyócceripar, a lobbi adta az emberek szájába a húst, és az emberek elhagyták érte az eukaliptusz leveleket és a salátát. És ezen a ponton a vegánokat is beszívta a konteóipar, beálltak a rendszerre mutogatók közé. És innentől nem lehet komolyan venni őket - már ha eddig valaki komolyan vette volna őket. Innentől már csak egy "pusztuljon mindenki, aki nem szeretet és béke" bullshit.

Források

  1. http://mindmeghalunk.com/wp-content/uploads/2016/06/vegan-szerelo.jpg
  2. http://mindmeghalunk.com/wp-content/uploads/2016/09/tetemzabalok.jpg