FANDOM

1471253 216106288583396 482192571 n
A víz az élet bölcsője. Az élet egyik feltétele. Hát persze, hogy legendák veszik körül!

A Víz DNS-e

Az élőlényekben van DNS. Az élőlények (az élet) a vízből származik. Tehát a vízben is van DNS. Logikus. De mi az a DNS?

A Víz programozása

A víz DNS-e a vizet tulajdonképpen élőlénnyé teszi. A víz él. Emlékszik. És tanítható/programozható.

Mire programozza a hétköznapok embere a vizet? Gyógyításra.

Legjobb az ásványi anyagoktól megtisztított desztillált víz...

A víz forralása

Egyesek szeriint a vizet nem szabad kétszer felforralni. Ők természetesen hiányoztak kémia óráról, vagy ha voltak is, nem figyeltek.

„egy eleve felfőzött víz összetétele, újabb melegítés hatására megváltozik. Amikor először tesszük a tűzre a vizet, a gőzzel együtt a benne lévő fertőtlenítőszerek is elpárolognak, de ha ismét lehűl a víz, ezek a káros tényezők, köztük pár ásványi anyag is, visszacsapódik a vízbe, és ha ismét felmelegítik, megváltozik az összetételük, és komoly mérgezést is okozhatnak.”
Filantropikum[1]

A víz összetétele csak az újramelegítés miatt nem változik meg. A "visszacsapódik a vízbe" egy orbitális ökörség, és hogy a visszacsapódott anyag újabb melegítéskor miért nem párolog el újra, hanem "megváltozik" és mérgező lesz... ezen mindenki maga is gondolkodjon el.

Fontos tudnivalók!

  • A víz DNS-ét roncsolja a mikrohullámú sütő
  • A vízben mérgező anyagok jelennek meg (a semmiből) ha kétszer felforraljuk.
  • Egészséges tisztított vizet aranyáron vásárolhatunk az Interneten.

A víz az élet

"Valaki azt mondta nekem, hogy a ténymániások képtelenek felfogni, hogya íznek van DNSE. Kedves birkák, akkor íme a TÉNYEK!!
Minden, ami élő vagy az élettel kapcsolatosa, van DNSE. A víz nem élő, de belőle jön az élet, ezért van DNSE. AMinek van DNSE, emlékezni is tud. Nyilván nem úgy, mint az ember, de nagyon hasonlóan. Ha beledobsz a vízbe egy követ, akkor ott karikák jelnnek meg rajta és ott is maradnaksokáig. Ez mutatja, hogy a víz emlékszik arra, hogy hol esett bele a kő,. Ha nem lenne DNSE, akkor csak eltűnne benne a kő és kész, mert nem emlékezne rá.
A vízben lehet DNS!! Mindenhol azt írják, hogy a DNS savból van. Ez nem igaz, met ha savból lenne, akkor kimarná a testünket belülről. Minden sav maró hatású, rossz anyag. Ez nem történik meg, tehát a DNSben nincsen sav. A DNS ÉLETBŐL van, ami mindig olyan anyagból, mint amiben megvan. Ezért a víz DNSe vízból van, az emberé nagyon apró kirstályokból.
Ha szerinted ez nem így van, kérdezz meg egy tengerészt. Mind azt fogja mondani, hogya tenger nem bocsájt meg a gyilkosnak, csak legfeljebb a bíró. Ez így is van. Ha egy gyilkos kimerészkedik a tengrre, a víz emlékezni fog rá és megpróbálja megbüntetni. Nagyon sok gyilkos és bűnöző veszett már oda a tengeren, mert a víz emlékezett rájuk.
Ha a víz mégsem emlékszik, az azért lehet, mert megölték a benne lévő DNST. Mikróban, vagy szennyezéssel, vagy haraggal, ezek mind olyan dolgok, hogy ártanak a víznek. Ezért ha emlékezésre használod a vizet, sosem szabad mikróba tenni. Semmit se tegyél mikróba, mert az csak ártalmas. a Vizet nem szabad mikrózni!!"[2]

Források

  1. http://filantropikum.com/ezert-nem-szabad-ujra-melegiteni-a-mar-egyszer-felfozott-vizet/
  2. http://feherfeny.blog.hu/2015/02/16/viz_az_elet fehér fény