FANDOM

WEBLAP
Tudás Fája
10500585 372279669616377 8346029041214511619 n
Szlogen: A világ változik, de van, ami örök! Az egészség fontos, élj Te is tudatosan!Házi gyógymódok,olcsó és természetes praktikák.Egy szóval Minden Ami Érdekes!
URL: tudasfaja.com
Bejegyzés ideje: 2013. 10. 23.
Tulajdonos: Balogh Szabolcs
Székhely: Maidstone, Egyesült Királyság
Témakörei: alternatív gyógyászat, összeesküvés-elméletek, ...
Szakállas hoaxok, elcsépelt idézetek, idióta mottó, kamuhírek, alternatív medicína: üdvözlet a Tudás Fája világában! Itt mindenki törődik Veled és mindenki meggyógyul a rákból egy furcsa módszernek köszönhetően, amit megtudhatsz, ha kattintasz MOST!

Leírás

Az Impresszum (szerzői információk) nélküli weboldal hasonszőrű társaihoz hasonlóan ontja magából a koholt cikkek áradatát, és vakítja a parasztokat ezerrel.

A témaköreit böngészve látható, hogy sokkal célirányosabban az otthonülő (vagy nem ülő) háziasszony hölgyek irányába lövöldözik a cikkeiket.

Az egyetlen valóban hasznos kategóriája az innen-onnan összelopkodott receptek, de ezen kívül minden más humbug.

Ők voltak az egyik oldal, akik kérdés nélkül benyalták az Indexes újságíró kamucikkét[1], de az érdekesség csak most jön: az oldalt egy Angliába származott hazánkfia, Balogh Szabolcs üzemelteti, Maidstoneból. Emellett a hasonló szennyszájt, a magyarokoldala.com is az ő tulajdonában áll - mondjuk ez az azonos sablon alapján elég nyilvánvaló.

Tudasfaja

Források

  1. http://valasz.hu/itthon/lelepleztek-a-szabadon-ebredoket-es-a-tobbi-alternativ-portalt-106606