FANDOM

„Csak kétféle ivóvíz létezik; a biztonságos és a többi. A desztillált víz a lehető legbiztonságosabb ivóvíz. A WHO tökéletes ivóvízként ajánlja a teljesen tiszta desztillált vizet.”
'Dr. Weixl Várhegyi László weboldala[[src]]

Sokan félnek attól, hogy az ivóvízben "van valami". Kémiaóráról pedig rémlik valami: hogy ha desztilláljuk a vizet, akkor megszabadulunk a szennyeződéstől.

Ez nagyon szép.

Csak emlékeztetőül: a desztillálás során felforraljuk a vizet. Mivel előbb kezd párologni, mint a benne levő (szennyező) ásványi és egyéb anyagok, ezért "tiszta" gőz formájában távozik az edényből. Ezt a gőzt egy másik felületen lecsapatják, és az így összegyűlt tiszta vizet hívjuk desztillált víznek. Tiszta H2O, nem más.

Csakhogy.

A szervezetünk a vízzel együtt a benne levő ásványi anyagokat is igényli. Aki szerint ez nem igaz, a vándoroljon el a Föld szívcsakrájához, és kérdezze meg tőle: miért sima vizet iszik minden élőlény? Miért nincs desztilláltvíz forrás sehol, ha arra van valójában szükség?

Mert nem arra van szükség.

Mert ásványi anyagokat is tartalmazó folyadékra van szükség. Persze nem szennyezett vízre, ez igaz - de a ló túloldalára se essünk át. A tisztaságmánia egyik csúcspontja ez. És észre se vesszük, hogy átvertek.

Forgalmazók

Ez a legszebb a Tiszta Vízben: ugyanaz a 'Dr. Weixl Várhegyi László és Tejfalussy András futtatja a bizniszt, akik a Tiszta Sóval is kereskednek.

Vegytisztává teszik a vizet (sómentessé is!), aztán eladják külön a sót is hozzá! Hülyének nézik ezek az embereket?

Saját víztisztító berendezést találtak ki és a tervrajzokat árulják (mert legyártani nem tudják). Az otthoni felhasználás mellett nagyban is gondolkodtak: weboldalukon önkormányzatoknak, intézményeknek is ajánlák megvételre.