FANDOM

A cikkhez nyilvánosan elérhető adatokat használtunk fel,
melyeket a cikkben szereplő személyek maguk tettek nyilvánosan elérhetővé.

Felhasználásuk ezért nem sért semmilyen személyiségi jogot,
hiszen azt bárki maga is megtalálhatná máshol az interneten.

SZEMÉLY
Szemendri "MMF" Sándor
Szemendri
Más nevei: Sandor, MMF Sanyika, Turul
Foglalkozás: kereskedő
Szakterület: Oktatás, Háttérhatalom
Tevékenység: Önjelölt próféta, a "Mi Már Felébredtünk." oldal tulajdonosa. A Magyar Lapos Föld Társaság szószólója.

Szemendri Sándor az alternatív oktatás motorolaj által felszentelt és mocskosszájú élharcosa.

Élete

Sándor kereskedő, exbörtönőr és sportoló, feltehetőleg Jobbik- és Magyar Gárda szimpatizáns[1], erősen szélsőjobb nézeteket valló igaz magyar állampolgár. Az ezredforduló környékén motorbalesetet szenvedett, pár sör elfogyasztása után, bukósisak nélkül, 1 olajfolton. A mentők megmentették, de nem ment vissza az orvoshoz, mert ő egészségesen él és nem szed gyógyszert. Dohányzik[2].

Ezután jött az éji látomása, mely a küldetéstudatát adta. Majd összejött egy maffiózó barátnőjével, mely miatt meggyűlt a baja a gazdag alvilággal. Ezek után nem csoda, hogy gyűlöli a Háttérhatalmat. És a hab a tetejére: amikor már mindez összejött szerencsétlen életébe, akkor rátalált a Hírháttérre, ami tökéletes agymosást végzett rajta.

Ettől kezdve a Hírháttér önjelölt prófétájaként népszerűsítette a szennylap hazugságait.[3]

Tevékenysége

Állítása szerint több Facebook oldalt és más weboldalt is szerkeszt.

Ezek közül legismertebb adat róla: 2009 óta ő üzemeltette a Mi Már Felébredtünk. Facebook oldalt, melyen a hatalom, az oktatás és az egészségügy ellen uszító posztokat és videókat tett közzé. 2015. nyarán az oldalt megszüntette és egy időre eltűnt a szociális médiáról.

Arrogáns felsőbbrendűséggel nyilatkozza a legnagyobb baromságokat mindenről - mert ő mindenhez IS ért. Legyen az egészségügy, oktatás, politika - mindenről van véleménye, és nem is akármilyen.

Jellegzetes szitokszavai emlékezetessé tették a hozzászólásait olvasók számára. Hozzá kapcsolódnak többek között az "embirka", "biorobot" és a "Rendszerpatkány" jelzők is.

2015-ben valahogy összekerült a lapos föld elméletben hívő Székely Sándorral, majd a Magyar Lapos Föld Társaság megalapítása után elkezdték építeni a mozgalom hazai bástyáját. Sándornak bejött az új irány, hiszen itt is olthatja a rendszer által "félrevezetett" birkákat.

Személyisége

A Facebookon olvasható ezernyi hozzászólásából tisztán körvonalazódik személyisége. Kisebbségi komplexusát (és szellemi elmaradottságát) testi erejével próbálja kompenzálni, ami - lássuk be - az interneten keresztül nem segíti elő az igazát. Rendszeresen bepróbálkozik olyan klasszikus húzásokkal, mint a vitapartner nevének becézése, célozgatás saját testi erejére, hivatkozás saját korábbi posztjaira (link nélkül, keresse meg, aki akarja), felébredt mivoltának - és így felsőbbrendűségének - gyakori említése, a vitapartner további sértegetése, emberi mivoltának kétségbe vonása. Tévedéseivel szembesítve még kedélyesen bedob egy "utolsó szó"-nak szánt lekicsinylő megjegyzést, aztán letiltja az embert.

Állításai

  • A Germán "gyógytudomány" tézisét vallja: vírusok nem léteznek, csak az egészségügy kamuja, hogy vásároljunk gyógyszert. Ő gyógyszermentesen nőtt fel, mint Antal Valéria, és ezért ő Tudja! Aki mégis belehal egy állítólagos vírusfertőzésbe, az azért van, mert elhiszi, hogy ettől meghal, és tényleg - létező jelenség: nocebó hatás. Az más kérdés, hogy a nocebó nem ilyen durva, hogy tüneteket és halálesetet is produkáljon.
  • Az oktatás területén szerzett tapasztalatai alapján a tanárok a rendszer vakká nevelt szolgái, akik hátráltatják a tehetséges gyerekek kibontakozását. Nála a sportkarriert hátráltatták holmi humán tárgyakból szerzett gyenge jegyek. Hála az égnek, azóta comb vastagságú karokat gyúrt magának, és asztaliteniszezik velük. Megnézném...
  • A Föld lapos. Ezt meg is mérték.
    • A Föld "szélein" végtelen jégmezők vannak.
    • A Föld felett egy 100km vastag búra van, amin nem lehet áthatolni. Hogy akkor ki mérte meg azt a 100km-t, az rejtély.
    • A búra miatt világűr sincs, a búrában zajló fényjelenségeket látjuk csillagoknak.
    • Gravitáció sincs, csak Tesla -féle energiák.

Laposföld-teóriájának csúcspontját eredetiben mutatjuk[4]:

R9v12Me

Források

  1. A feltételezés okai: rasszista megnyilvánulások, zsidózás, ex-börtönőr, "turulmadar" nicknév.
  2. https://youtu.be/GBhDFO4NMrw?t=1m28s
  3. "A Hírhátteret nagy odaadással népszerűsítem, mert úgy érzem, hogy mindenkinek jót tesz a tudás! DVD-re letöltöm az előadásokat, és a sportbarátaimnak adogatom oda! E-mailben meg minden ismerősömnek elküldöm a Hírháttér linkjét!" http://www.echelon8.org/nagy_fenyesseget.htm
  4. https://imgur.com/a/gBwTI