FANDOM

Az éjszakai égbolt legfényesebb csillaga, a Nagy Kutya csillagkép egyik alkotója, a Szíriusz. Ikercsillag.

Az ősi civilizációk feljegyzéseiben mind megjelenik, és kiemelt szerepet kap. Véletlen lenne? Vagy az ősök valamit tudtak - mondjuk a földönkívüliekkel kapcsolatban?!?!

Vagy csak már akkor is volt szemük észrevenni, hogy ez a csillag a legfényesebb és ezért kapott kiemelt figyelmet...?

Ez utóbbi nem annyira izgalmas, de sokkal valószínűbb.

De ez a konteóhívőket nem érdekli: a Szíriusznak ma már saját mitológiája van.

Szíriuszról jöttem...

1971-ben egy Robert Temple nevű író megjelentetett egy könyvet (A Szíriusz misztérium), melyben arról írt, hogy egy afrikai törzs, a Dogonok, közvetelen kapcsolatban állnak a Szíriusszal. Egyrészt, mert ismerték, hogy kettős csillag - távcső nélkül. Másrészt eredetmítoszuk szerint az emberek a Szíriusz egyik bolygóján élő nommo fajtól származik. A nommok az égből szálltak alá és tanították az embereket. Mivel a tanító égiek egy jellemző motívum majdnem az összes ősi kultúra mondavilágában, ezért a túlbuzgó "kutatók" azonnal földönkívüliekről beszélnek.

És a magyarok?

Ez mind nagyon szép, de Európa közepén van egy kis haza, mely magasról leszarja ezt a gyönyörű elméletet. Magyarország számára a szíriuszi eredet annyira valós, hogy ők maguk, az ős-MAGyarok jöttek ide űrhajón és népesítették be a boly... a Kárpát-medencét, 20-30.000 (ezer) évvel ezelőtt. A többi nép meg vagy a majomból fejlődött ki közben, vagy a magyarok leszármazottai - de akkor miért ez a nagy megkülönböztetés?