FANDOM

A cikkhez nyilvánosan elérhető adatokat használtunk fel,
melyeket a cikkben szereplő személyek maguk tettek nyilvánosan elérhetővé.

Felhasználásuk ezért nem sért semmilyen személyiségi jogot,
hiszen azt bárki maga is megtalálhatná máshol az interneten.

SZEMÉLY
Pintér Zsuzsa
Pinterzsuzsa-0
Foglalkozás: ?
Szakterület: Alternatív egészségügy, távgyógyítás, biorezonancia
Tevékenység: távgyógyító, "telepata"

Pintér Zsuzsa energiaküldő távgyógyító Hulk.

Élete

Közgazdasági iskola után vendéglátás-kereskedelemben dolgozott. Aztán minden bedőlt: a munkahely megszűnt, a férjétől elvált. A sok negativitás feldolgozása hozta a megvilágosodást.

„Egy napon megtudtam Dr. Eric Pearl tevékenységének köszönhetően, hogy milyen " típusú" energiák "aktiválódtak" nálam.”
Pintér Zsuzsa[[src]]

A hirtelen érzelemkitöréseit erős szívdobogás kísérte, ami meglepte őt. Ezt később a gyógyító képességének a velejárójaként azonosította.[1]

Gyógyítás

Biorezonancia

Gyógytevékenységét egy biorezonancia géppel kezdte, aztán kitalálta, hogy lehet, hogy a saját "ereje" többet segített a gyógyulásoknál, mint a gép, úgyhogy átállt erre.

Csillagenergia

A rezonanciagépet elhagyva "Dr." Eric Pearl munkásásságát tette magáévá: a Kapcsolatteremtő gyógyítást. Ez sokkal jobb, mint a sima energiával történő gyógyítás, mert ez új frekvenciákat használ, amik eddig nem voltak (szóval nem természetes), és bárki elsajátíthatja percek alatt.

Első sorban a "félelem, a szorongás, a stressz, pszichés problémák"[2] gyógyítását célozta meg (tehát a saját magánéleti problémáit), de ezen kívül a Placebó-hatást meglovagolva gyakorlatilag bármit IS gyógyít, természetesen rákot is.

Források

  1. https://www.youtube.com/watch?time_continue=2194&v=ud8uakDbJBE
  2. https://sites.google.com/site/energiaacsillagokbol/