FANDOM

WEBLAP
NaturaHirek
Naturahirek
Szlogen: A tíz legrosszabb módja annak, ahogy gyermekeinket mérgezik: oltásokkal, az élelmiszerrel, videojátékokkal és sok mással…
URL: naturahirek.com
Bejegyzés ideje: 2012. 03. 18. (jelenleg offline)
Tulajdonos: ismeretlen
Székhely: Egyesült Államok
Szerkesztői: ismeretlen
Témakörei: Alternatív gyógyászat,
Védőoltások, Rák, Gyógyszeripari önkényuralom, Természetes remediák, Politikai egészség,...

A NaturaHirek az alternatív gyógyászat és az oltásellenesség egyik fellegvára.

Az amerikai szólásszabadságra hivatkozva pofátlanul kitesznek minden hazugságot az oldalukra.

Tartalom

Úgy érzed, a "Háttérhatalom" irányítja az egészségügyet? Elégedetlen vagy az orvosi ellátással? Jobban bíznál inkább egy füvesemberben?

Akkor ezt az oldalt neked találták ki!

A témaköreik egyértelműen behatárolják működésüket:

  • Egészséges élet
  • Védőoltások
  • Rák
  • Gyógyszeripari önkényuralom
  • Természetes remediák
  • Politikai egészség
  • Életben maradás
  • Idézetek és mémek

Először érdekes látni ekkora mennyiségű álgyógymódot, de amikor rájössz, hogy több, mint 50.000 ember követi őket Fészbúkon, és valószínűleg hisznek is nekik, akkor azért megijed egy kicsit az ember.

A mottójuk kész röhej: "A tíz legrosszabb módja annak, ahogy gyermekeinket mérgezik: oltásokkal, az élelmiszerrel, videojátékokkal és sok mással…" Aha.. és mi a maradék hét? Sehol sem derül ki. De szépen látszik belőle, hogy "felelősségteljes" szülőknek szánták az oldalt, akik bármit megtennének a gyerekük egészségéért. Alternatív gyógyszereket is vennének akár.

Emellett pedig megy az uszítás a valódi egészségügy és a gyógyszeripar ellen.

Mindezt az amerikai szólásszabadság jegyében.

A szólásszabadságra hivatkozva kijelentjük, hogy ez az oldal hamis információkat terjesztő, emberek egészségét és életét veszélyeztető információkat megosztó kuruzsló weblap!