FANDOM

NasaLogo

Az Egyesült Államok Nemzeti Repülési és Űrhajózási Hivatala (National Aeronautics and Space Administration, röviden: NASA) természetéből adódóan beleszövődik a földönkívüliekkel kapcsolatos összeesküvés-elméletekbe.

A fő alaptézis velük kapcsolatban, hogy a Háttérhatalom bábjaként hazudnak az embereknek. Amit mondanak, az biztos nem úgy van.

Ha azt mondják, jártunk a Holdon, az hazugság - mert képtelenség, hogy ember járt volna az űrben.

Ha azt mondják, nincs semmi az űrben, akkor az is hazugság, hiszen nem hogy járt ember a Holdon, de holdbázis is létezik, és a NASA tárgyalásokat folytat földönkívüli fajokkal. Folyton hazudnak.

A Nemzetközi Űrállomásról élőben sugárzott képek valójában több tíz perccel késleltetve vannak, hogy ha a technikusok földönkívüli űrhajót látnának rajta, még ki tudják retusálni. Ezzel szemben viszont pont azért lehet látni földönkívüli űrhajóknak látszó valamiket a felvételeken, mert élő az adás, és a technikusoknak nincs ideje reagálni - maximum megszakítják az adást, persze későn. A terhelő bizonyítékok pedig azonnal landolnak a videómegosztó oldalakon, az internetes szólásszabadság megtestesítőin. Mert amit oda feltöltenek, az igaz és hiteles. A NASA és a Háttérhatalom tehetetlen a feltöltött anyagokkal szemben, azok olyan betonbiztosan fel vannak töltve. Csak valami híres zenét ne tegyünk bele aláfestésnek, mert a Youtube saját szűrője azonnal kirostálja...