FANDOM

A cikkhez nyilvánosan elérhető adatokat használtunk fel,
melyeket a cikkben szereplő személyek maguk tettek nyilvánosan elérhetővé.

Felhasználásuk ezért nem sért semmilyen személyiségi jogot,
hiszen azt bárki maga is megtalálhatná máshol az interneten.

SZEMÉLY
Miskolci László
Miskolcilaci
Foglalkozás: "Újságíró" az Angyali Menedék kiadónál
Szakterület: Földönkívüliek, Tiltott Találmányok, Összeesküvés-elméletek

A gyakran hajszínt váltó Miskolci Laci tökéletes példája annak az embertípusnak, akit úgy hívunk: a butaság vámszedője.

Áttekintés

Az 1988-as születésű Laci a Magyar Menedék Kiadó leányvállalata, az Angyali Menedék foglalkoztatott szerzője. A munkaköréből természetesen adódó érdeklődése az ezotéria/földönkívüliek/stb. témák iránt érdekes kettősséget mutat. A Fészbúkon szkeptikus csoportok tagja is, ahol kívülállóként nyilatkozik a témáról, mint aki csak meglovagolja a hullámot. Ezzel szemben könyveket ír, előadásokat tart, blogokat vezet és nagyon beleéli magát. Vagy zseniális mestertroll, vagy elborult hívő, de mindenképp a maga malmára hajtja vele a vizet.

Bemutatása az Ufohíradó oldalon[1]

"Miskolci László (27) UFO-kutató, újságíró 8 évesen kezdett el érdeklődni az UFO-jelenség iránt. Nagy hatással volt rá, amikor saját szemével látott egy lapos, azonosítatlan repülő tárgyat berepülni, majd nyomtalanul eltűnni egy kisebb felhőben. Akkoriban kapta meg első UFO témájú újságját, ennek hatására figyelme a paranormális jelenségek felé fordult. Középiskolai tanulmányai alatt hanyagolta a témát, majd kezébe került Erich von Daniken egyik könyve, amelyben a népszerű svájci kutató a földönkívüliek múltbéli látogatásainak lehetőségeit ecsetelte, valamint a régmúlt titokzatos építményeit mutatta be. Mivel László magasépítő technikus, ezért szakmailag is felcsigázta érdeklődését a mű.

2009-től kezdődően rengeteg UFO-témájú könyvet, kiadványt elolvasott, majd 2011-ben létrehozta a "Kriptozoológia" internetes blogját, amely rejtélyes állatokkal és misztikus lényekkel foglalkozott (és foglalkozik a mai napig).

2012-ben jelent meg első önálló cikke a Hihetetlen Magazinban. Ezen évtől kezdve bizonyos időközönként különböző helyszíneket keresett fel, ahol valamikor rendkívüli jelenségek történtek, olykor pedig szemtanúkkal beszélgetett.

2012 novemberében létrehozta a "Letűnt Világok Enigmái" blogját, amely több témával is foglalkozott egyszerre. Ez az internetes honlap a mai napig nagy népszerűségnek örvend, a látogatók magas száma is erről tanúskodik.

2013-tól egyre több újságcikke jelent meg Hihetetlen Szórakoztató Magazinban, valamint az Ufómagazinban.

2014-től Pusztay Sándor népszerű lapja mellet kötelezte el magát, amely állandó publikálási lehetőséget biztosított számára. Kutatói tevékenységére felfigyelt a média is, 2013-2015 között több alkalommal szerepelt a kereskedelmi televíziós csatornák műsoraiban, valamint a Class FM Rádió „Morning Show”-jában is, melyben a magyar jetiről nyilatkozott úgy, hogy még a kötekedő stílusokról ismert műsorvezetők is elismeréssel beszéltek róla.

2015 elején újabb internetes blogot indított "Földönkívüli Kontaktok" címmel. Idén szeptemberben megtartotta első önálló (és közel teltházas) előadását Egerben. Ugyancsak szeptemberben sikerrel mutatkozott be a Meridián - Magyar Ufókutatási Klub facebook csoportjának népligeti összejövetelén. Következő fellépése (amely szakmai karrierének fontos állomását jelentheti) a november 7-én megrendezésre kerülő exopolitikai konferencián lesz, ahol „Ősi idegenek és építmények” címmel fog előadást tartani. Laci a magyar UFO-kutatás nagy ígérete, aki mindamellett, hogy a téma elkötelezett híve, rendkívül kritikus is. Számos populáris témát elutasít, ami szerinte csak hátráltatja a jelenség kutatását és megfejtését.

Hobbija a rajzolás, és az amatőr csillagászat, nemrég egy 130/650 SkyWatcher Newton EQ2 típusú csillagászati távcsövet vásárolt magának, hogy azzal figyelje a csillagos ég mozzanatait. Szakmai elkötelezettsége példaértékű, fontos számára a hagyománytisztelet, szenvedélyesen gyűjti a ’90-es években megjelent hazai és külföldi szamizdad kiadványokat, könyveket, újságokat és mindent, ami az UFO-témával kapcsolatban abban az időszakban ( a hőskorban) napvilágot látott. Felkészültségénél csak a szerénysége nagyobb, pedig fiatalon már most olyan szakmai tapasztalattal rendelkezik, amelyre méltán lehet büszke."

Blogjai

Könyvei

Az összesküvés-elméletek reneszánszát meglovagolva könyvsorozatot írt, melyben a divatos elméletekről ír.

Vegyémeg
  1. A chemtrail és a HAARP
  2. Az okkult VRIL társaság és a náci UFO-k rejtélye
  3. A Vatikán megdöbbentő titkai
  4. Reptíliánok, hüllőemberek
  5. Illuminátusok és az új világrend
  6. A globális egészségmaffia

És ha valaki azt hinné, hogy ezek a könyvek úgysem jutnak el senkihez, hát alaposan téved. Az Angyali Menedék újságárusoknál és hipermarketekben tolja cuccait országszerte[2].

Források

  1. https://sites.google.com/site/ufohirado/miskolci-laszlo
  2. A lap alján az árusító helyek.. http://www.magyarmenedek.com/products/12647/Reptilianok__hulloemberek_-_Osszeeskuves_elmeletek_sorozat.htm