FANDOM

WEBLAP
MindenegybenBlog
Szlogen: Mindenegyben blog , mint a nevében is utalunk rá, minden benne van, ami szem-szájnak ingere.

Kedves böngésző a napi fáradalmaktól meg tud nálunk pihenni, kikapcsolódni, feltöltődni. Mindenegyben blog -ban sok érdekes és vicces képet találsz. Ha megnyerte a tetszésedet csatlakozz hozzánk.

URL: mindenegybenblog.hu
Bejegyzés ideje: 2012. 07. 11.
Tulajdonos: Horváth László
Székhely: Tatabánya
Szerkesztői: "Egy fiú és egy lány"
Témakörei: Napiszar, alternatív gyógyászat, Ezoterika, Összeesküvés-elméletek, receptek, és minden az egyben.
Ha valami a Szabadon Ébredők oldalánál is szarabb, az a Mindenegyben Blog, amit népszerűségére való tekintettel hamisítanak is. Az eredeti kamuszájt a .hu, de létezik .net-es, .info-s változat és más írásmódú lájkvadász változat.

Tartalom

Ahogy a többi szélhámos reposztblog oldalnál, itt is van néhány gyengéd téma (receptek, Coelho és Müller Péter-idézetek, cuki videók, 80-as retró), amivel beetetik és becsalogatják az olvasókat, de a két szem admin csont nélkül beszopja az összes netes átverést is. Úgyhogy ezek is azonnal landolnak a címoldalon a kamuhírek kukásainál.

Csillagjegyek, Ezoterika, számmisztika, kamu praktikák nőknek-férfiaknak-gyerekeknek-és mindenkinek, aki szereti.