FANDOM

WEBLAP
Lambert blog
Www.tvn.hu 9a2296f5c9a57d3c0c3fba2d93ae072a
URL: lambert.blog.xfree.hu
Bejegyzés ideje: 2006
Tulajdonos: Ballán Mária
Szerkesztői: Ballán Mária
Témakörei: MINDEN

Ballán Mária xfree.hu-s retardáriuma egy élelmes szökevény a webkettő előtti korból, az igazi minden-egyben-blog.

2006-os indulásával a Lambert blog megelőzte az összes kontributor alapú magyar blogot - 7 évvel. És azóta is kerül fel anyag, ez a mai napig szám szerint 22180 db bejegyzés! És hogy még szörnyűbb legyen: itt nem kontributorok küldik a tartalmat, hanem Mária egyedül halmozta fel ezt a szemétkupacot.

Van itt minden: ősmagyarkodás, bükki füvesember, oltásellenesség és Labant Csaba, Hihetetlen Magazin, Hun TV, Orosházi Ferenc, Világ-Panoráma, versek, mesék, élet a halál után, és kismillió egyéb téma. És személyes tartalom is, mert a 60+ éves szerkesztőnőnek vajmi kevés fogalma az adatvédelemről.

Ilyen egy igazi retard blog, ahol nem a reklámra és a látogatottságra utaznak, hanem tényleg egy magánszemély szorgalma alkot. Például a Hihetetlen magazin Youtube videói már másnap ki vannak posztolva, ajánlószöveggel. 

A képtár is izgalmas, néhol arhívnak számító felvételekkel dokumentálja, hogy 2010 előtt is voltak retardáltak Magyarországon, csak akkor még nem tudott róla mindenki.