FANDOM

Parlagfu

Összepréselt parlagfű? Naná, hogy gyógyít! Mindent IS!

Legalábbis 'Dr. Weixl Várhegyi László szerint, aki parlagfű tablettával kereskedik (többek között ).

„A parlagfüvet sokan gaznak hívják, pedig nem az, gaz csak emberek között van, növények között nincs! A parlagfű nem gaz, hanem táplálék- és fűszernövény,a legintelligensebb növények egyike. Megvédi a Földet a kiszáradástól. Az ősi mondák szerint egykoron az istenek eledele volt! Lehet ma is evésre használni, mint pl.a petrezselyem zöldjét, de lehet belőle teát is főzni. A parlagfű zöldje nem allergizál! Szárítottan porítva és szárazon tartva eláll évekig. Én úgy irtom, hogy megeszem! Íze kicsit kellemesen kesernyés, de a keserűre is ugyanolyan mértékben van szüksége a szervezetnek, mint a sósra, édesre, savanyúra, erősre! Amióta rendszeresen, napi szinten többször is fogyasztom, azóta jelentősen javultak a veteránatléta dobó eredményeim és azóta nincsenek sportsérüléseim sem! Kiszedett ételekre, salátákba, olajos kenyérre, szendvicsekbe teszem nyersen, aprítva, vagy szárítottan, porítva. Teája akkor a legfinomabb, ha desztillált vízzel készítjük!”
‘Dr. Weixl-Várhegyi László[[src]]

A parlagfű

Az alaptézis többszörösen áttétes háttérhatalmi paranoizálásból és rosszindulatú természetgyógyászkodásból épül fel.

  1. A parlagfű szára, levele csodálatos gyógyhatással bír. Mindent IS gyógyít.
  2. Közösen irtjuk, mert nem tudjuk, hogy gyógyszer
  3. A gonosz gyógyszerlobbi megtévesztő propagandája miatt van az egész.[1]
  4. Hogy a pollen tényleg allergén, az most mellékes.

Gyógyhatása

Mivel a fogyasztóvédelem 2013-ban beintett Várhegyiéknek, így csak a hivatalos iratokból tájékozódhatunk (vagy többet kell keresni a Google-n, de ennyit nem érdemelnek meg)

Ez a csodálatos növény kiszárított és összepréselt formában is képes kifejteni isteni tevékenységét.

„A parlagfű alkalmazható akadozó havi vérzés, apróbb bőrkiütések, aranyér, vérző végbél, csalánkiütés, csuklófajás, daganat, fejbőr korpásodása, a fejbőr egyéb betegségei, fogfájás, gyomorgörcs, hányinger, hasfájás, hasgörcs, ideggyengeség, rovarcsípés, nehéz szülés, székrekedés,véres és gennyes széklet, tüdőgyulladás esetén, illetve gennyes sebekre, fertőtlenítésre, hánytatóként, hashajtóként, fájások borogatására, hasmenés, hányás ellen, bélvérzésre, izomműködésre, izomgörcsre, méhlepény eltávolításának könnyítésére, menstruációs fajásokra, menstruációs vérzés szabáIyozására, sebek lemosására, szembetegségre, szívre, agyvérzésre, vérmérgezés megelőzésére, vérzékenységre, vérzés eIállításra, zúzott, horzsolt sebekre és köhögés csökkentésére, továbbá fokozza a szervezet őssejttermelését.”
Fogyasztóvédelmi jegyzőkönyv[[src]]

És ez csak az 1. pont a két nyomtatott A4-es oldalt kitöltő felsorolásból.

Természetesen rák ellen is hatásos.

Máshol is csak Várhegyi ajánlásával olvashatunk róla:

„A Princeton University biokémia doktoranduszai meghökkentő kutatásokat publikáltak 2009. áprilisában a New York Times című lap kutatási rovatában, amellyel megdöbbentették a világ botanikus kutatóit. Rájöttek, hogy a parlagfű valójában nem tartalmaz allergén polleneket, így a világméretű allergiás megbetegedésnek sem ez a növény a kiváltó oka. Laboratóriumokban hónapokig tesztelték egy újfajta, eddig szigorúan titkosított kutatási eljárással a parlagfű hatásait. Végül a fáradtságos és olykor bizarrul reménytelennek tűnő kísérletezések után kimutatták a megdöbbentő eredményt: a parlagfű értékes táplálék-és fűszernövény. ”
Termékleírás az Internetpatikán[[src]]

Fogyaszóvédelem

A saját honlapján megjelent hazugságáradatot a fogyasztóvédelem nem nézte jó szemmel és 10 napot adtak, hogy tényekkel igazolja az állításokat[2]. Helyette most ez van:

„Mivel a fogyasztóvédelmi előírások szerint csak abban az esetben hozhatok nyilvánosságra (mint az istenek Eledele termék forgalmazója) olyan dokumentumokat, melyekben a parlagfűről olyan állítások vannak, melyek annak gyógyító hatását hangsúlyozzák, még ha azok mások írásai is, ha azokat bizonyítani is tudom (klinikai tesztek, meg a franc tudja, hogy milyen vizsgálatok), ezért a A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségével történt egyeztetés után töröltem az eddig itt lévő “információhalmazt” (mivel ezt követően nem sértek már törvényt). Senki nem várhatja tőlem, hogy például Az amerikai indián gyógynövénykönyvben, vagy a bükki füvesember (Gyuri Bácsi), vagy Dr Kmeth Sándor , vagy ‘Dr Weixl Várhegyi László és számos mások írásaiban-videóiban lévő állításokat én igazoljam!”
‘Dr Weixl Várhegyi László a parlagfüves oldalán[[src]]

Annyira aranyos, hogy a SAJÁT írásait is odasorolta. Nem várhatjuk, hogy igazolja az állításait... Mert nem is tudja.

Azért a hivatalos dokumentumokat belinkelte (Tejfalussy András oldaláról...), amiben le van írva az összes állítás. Szóval nincs is fent, de mégis. Ügyes.

2017. októberében újra megtalálták a hivatalos szervek, ezúttal a Nébih[3]. Ők rögtön házhoz is mentek, és megállapították, hogy az élelmiszernek minősülő terméket nem megfelelő és nem bejelentett pincében tárolta[4][5].

Források

  1. https://internetfigyelo.wordpress.com/2013/05/19/az-istenek-eledele-avagy-ujra-a-parlagfurol/
  2. http://parlagfu.eu/wp-content/uploads/2013/12/vegzes_BKO_001_01581-4_2013.pdf
  3. https://www.youtube.com/watch?v=JOW3tYLgW_w
  4. http://index.hu/tudomany/2017/10/26/lecsapott_a_nebih_az_istenek_eledelere/
  5. https://444.hu/2017/10/26/rajtautottek-a-bajai-parlagfupapan-aki-az-istenek-eledelet-arulta