FANDOM

„...a világ legnagyobb taktikai fegyvere, a Hangágyú birtokában az elmúlt néhány napban megszereztük a nyilvánosságot, a rezsimet védő sajtófal leomlott.”
Borbély József, "kormányzó"[[src]]

Agyu1

Legendary creature:
a Hangágyú

Mi lehetne gyerekesebb, mint hogy valaki állandóan bekapcsolt Caps Lock billentyűvel kívánja elnyomni a kisbetűkkel írók igazát? .. Megvan! Ha élőben is ezt csinálja!

Eredete

Borbély József, a nem kis derültségre okot adó Apostoli Magyar Királyság önjelölt kormányzója, vezérlő fejedelme egy utazó cirkusztól lopott hangosító autóval tervezte meghódítani a magyar fővárost. Na, ez nem egészen igaz: az a "seszínű" rozzant Lada Niva történetesen az övé. A minimális technikai ismereteket igénylő mp3 lejátszó - autóerősítő - 2 kültéri hangszóró kombót az egész bagázs valószínűleg legokosabb tagjának, "Kovács Ádámnak a rák elleni szer és más nagyszerű világszabadalmak feltalálójának, nemes és önzetlen felajánlásának"[1] köszönhetjük, aki nem kitalálta, vagy beszerelte, hanem egyenesen "megalkotta" ezt a csodaszerkezetet.

Működése

Bár működését Kecskeméten már 2015. szeptember 2-án megkezdte a (már öt éve "létező") Szent Korona Bank avatóünnepségén, a köztudatba 2016. február 29-én bömbölte be magát, amikor a nevezetes kormányzó végigkormányozta rozoga kocsiját Budapest utcáin, egészen a Kossuth térig. Fool hangerőn.

Az előre bejelentett rendbontást a rendőrök egy darabig engedték, de aztán le kellett állítani a műveletet, mert a hangágyú túl hangosra sikerült. Két teljes napig kényszerültek autószerelőnél bütyköltetni a rendszert, hogy egy 200.000 Ft-os számlával és egy csökkent hangerejű hangágyúval jöhessenek ki onnan, és folytassák a propaganda terjesztését.

Tévedés ne essék: a hangágyú még így is borzasztóan hangos, a lejátszóból max hangerőre tolt felvételek már eleve torzak, a hangszórókból pedig igazi kakofónikus élmény sugárzik a lakosság irányába. 

Külön élmény, amikor a felvételek között gombokkal váltogatnak, vagy hangerőt állítanak: ilyenkor ugyanis az mp3 lejátszó kihangosított csipogással jelez vissza. Elég kontrasztos ezt hallgatni két induló között..

Műsorszámok

  • A felvételek között első számú helyen a "szignál"-t kell említeni: a Rákóczi-induló (ARTISJUS által valószínűleg 1 millió fő előtt "nyilvános bemutatásra" jogosított) interpretációja, mely a recsegő hangszórókon át instant időutazást kínál az ötvenes-hatvanas évekbe.
  • Hangerő váltó csipogás - egy kommentelő szerint "priceless"
  • Beszédek. Na igen. Ebből nincs átfogó felvétel, de valószínű, hogy legalább 3, de inkább több beszéd is hallható:
    • Borbély egyetlen hangfelvétele a "Tisztelt honfitársaim" beszéddel
    • Hölgy beszélő bejelenti a kormányzót, különféle beszédek felolvasásával.

A néni felolvasási képessége alulról karcolja az általános iskola harmadik osztályos olvasás kettes szintjét.[2] Valószínűleg ő az, aki élőben is hasonló szinten olvasta fel Borbély szövegeit a február 29-i "fotelforradalom" jeles alkalmán.[3]

Konklúzió

Tényleg azt hiszitek, hogy ha érthetetlenre torzított beszédeket bömböltök EGY városban, megváltozik a világ? "Leleplezitek" az eltitkolt híreket? Az embereket jobban fogja érdekelni, mit csinál a kormány?

Azon biztos többen fognak gondolkodni, hogy az elmegyógyintézeteket miért zárják be.

Források

  1. A "Tisztelt honfitársaim" beszédből - apostolimagyarkiralysag.hu/news.php?readmore=209
  2. Induló, csipogás, nem tud olvasni https://youtu.be/Pw6RlqEhneI?t=44s
  3. A gyerekei biztos szégyellik magukat. https://www.youtube.com/watch?v=YwvHDusqyic