FANDOM

WEBLAP
Hírháttér
Hirhatter logo naleksz
Szlogen: Amit Ír, a Történelem
URL: http://www.echelon8.org/
Bejegyzés ideje: 2013. 02. 26.
Tulajdonos: Domján Tibor
Székhely: Alsóőrs
Szerkesztői: Domján Tibor,
Molnár F. Árpád
Témakörei: Háttérhatalom: Nemzetbiztonság, Echelon, elmetechnológiák, terrorizmus, emberölés, titkosszolgálati üldözés, ipari kémkedés stb.

A Hírháttér Molnár F. Árpád (alias "ÉLI") és Domján Tibor oknyomozó weblapja, mellyel elszántan harcolnak a Háttérhatalom leleplezéséért.

Az oldal nevezetessége, hogy segítségével világosodott meg Szemendri Sándor.

Tartalom

A weblap olyan, mintha 1994-ből szökött volna át a 21. századba, pedig nem: a Hírháttér Multimédia 2007-re datálja indulását, webcímük (echelon8.org) pedig 2013-ban lett bejegyezve. Akárhogy is, a szánalmasan gagyi "designnal", a nemlétező navigációval és nem utolsósorban képtelen összeesküvés-elméleteivel egy nagy vicc az egész. De Molnárék komolyan gondolták.

Tartalmaik elavultak, több éves cikkeik vannak. Újabban főleg videókat készítenek, amelyek Indavideó csatornájukon találhatók és működésüket is inkább áttették a Facebookra. Az ottani oldalukon ugyanis máig aktívan posztolgatnak.

Testvéroldalak

  • Echelon leleplező blog - Domján saját blogja, ahol rendszerellenes fantáziáit élte ki.
  • Híraréna - Domján másik oldala, korszerű CMS-sel támogatva, erősen politizáló jellegű oldal.