FANDOM

KONTEÓ
Grabovoj számelmélet
Grigorij-grabovoj1
Kategóriák: Számmisztika
Megjelent: 2000-es évek eleje
7744943 95edb0367a1502bd700aa08c92b55c8f wm

Egy népszerű Grabovoj szám. Hogy ez már túlzás? Nem mindenkinek...

Jó lenne, ha bármilyen kívánságod, problémád esetén csak a kisujjadat kéne mozdítani? Na, erre vannak a Grabovoj-számok.

A lényeg röviden

Grigorij Grabovoj orosz „tisztánlátó szellemgyógyász” tanítása szerint minden betegség, illetve úgy általában minden rossz dolog mögött az áll, hogy megváltozik az ember harmonikus bioenergetikai rezgésformája. Ezt azonban könnyedén helyre lehet állítani egy tudati technológiával: az adott problémára kifejlesztett számsorra kell koncentrálnunk, aminek hatására a szervezet visszahangolódik a számok szabályos rezgésére, vagyis az egészséges állapotra.[1]

Szám pedig mindenre van, de a legjobbak közül néhány: Örök fiatalság, A legjobb történjen, Szeretet, Örök egészség ... a terjesztőknek szeretettel küldjük az "502"-t, ami a hirtelen bevétel. Vegyétek be az akárminket is.

Grabovoj - Ki ez a zseniális számgyógyító?

A kazah születésű Grigorij Grabovoj az ezredforduló környékén tűnt fel orosz ezoterikus körökben. Azt állította magáról, hogy misztikus gyógyító képességei vannak, meg tudja szüntetni a rákot, az AIDS-et, bonyolult mechanikus és elektronikus szerkezeteket tud javítani telepatikusan, távolról, és képes a holtak feltámasztására is. 2004-ben egyenesen Jézus Krisztus második eljöveletének titulálta magát - nem törődve azzal, hogy a keresztény Biblia szerint a második eljövetellel együtt jár a Világvége is.

Hogy miért lett ilyen felkapott, az nem túl meglepő: a Szovjetúnió bukásával az addig elnyomott/üldözött vallások és egyéb ezotériák burjánzásnak indultak[2], és máig nem hagyott alább irántuk a kereslet. A gyógyító számok csak egy volt ezek közül, mígnem 2004-ben egy túszdrámánál a titkosszolgálat kijátszotta, mint ütőkártyát: a Beszláni Anyák hiszékeny tagjai kapva kaptak a lehetőségen, hogy a misztikus nem mindennapi ígérettel állt eléjük. Grabovoj ugyanis azt állította magáról, hogy fel tud támasztani embereket. Persze nem testileg, hanem a lelküket, amely valahol máshol fog élni - de élni fog. Egy ilyen "jótett" nem kis pénzébe kerül a gyászolóknak. De ez az ezotériára nyitott és éhes oroszokat nem tántorította el, hogy vgyonokat költsenek el Grabovoj kasszájánál.

A híresség pályafutása 2006-8-ban tört meg, amikor is egy újságíró leleplező cikket írt róla, majd a bíróság 11 év börtönre[3] ítélte. Jó magaviseletért 2 év múlva szabadult (kár, hogy nem volt száma az azonnali szabadulásra), és onnantól az Interneten terjesztette tanait.

Hol itt a gond?

Azon túl, hogy az eléggé kérdéses Placebo hatáson kívül másra nem jó, anyagilag is eléggé megterhelő az egyszeri ember számára. A sarlatánok jó gyakorlatát követve ugyanis a Grabovoj tanfolyamok és tankönyvek ára is a csillagos egekben van. És van pofájuk elkérni érte a tízezreket. A szamarak meg fizetnek...

Források

  1. http://index.hu/tudomany/altudomany/2015/02/18/87992389231_es_on_most_kattintani_fog/
  2. http://calvertjournal.com/articles/show/3439/why-business-is-booming-for-russias-psychics
  3. http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7493892.stm