FANDOM

„Fáradékony? Dekoncentrált? Lehangolt? És éppen nincs időjárási front? Akkor is keressünk egy külső okot! És ha az alaszkai HAARP-telep már unalmas, nézzünk szét a környékünkön. Na ugye, hogy látja az "átjátszó" tornyokat. Biztos, hogy azok művelik.”

A GWEN tornyok (Ground Wave Emergency Network) nevükből adódóan belepiszkálnak az édes anyaFöld 7,83 Hz -es Schumann -rezonanciájába, hogy ezáltal befolyásolják az időjárást és az emberek gondolatait. Egész konkrétan:

„A GWEN adók számos más funkciót betöltenek, beleértve az időjárás, az elme, a viselkedés és a hangulat ellenőrzés kontrollálását.”
RIP édes anyanyelv, Hungarian Real News

A tornyok működése

Természetesen a HAARP technológiáját használják, annak tevékenységét egészítik ki lokálisan, és közösen képzik a nanorészecskéket a légkörbe kiszórt Chemtrailből

A HungarianRealNews Google-fordítós cikke[1] alapján kiderül, hogy a GWEN tornyok 320 km-re vannak elhelyezve egymástól az egész Egyesült Államok területén. 

A viszavzsodor blogja szerint bár az USA fedte le magát ezzel az elektromágneses technológiával, valójában az oroszok dolgozták ki az elmeirányítást az ELF (baromimélyfrekvenciás) hullámokkal. Ők pedig egyenesen Teslától szedték, aki sajnálatos módon még azelőtt meghalt, hogy veszélyes kutatásainak eredményet megsemmisíthette volna. Az orosz HAARP-rendszernek Woodpecker a neve.

Nanorobotok

Természetesen ezen összeesküvés-elmélet nem áll meg itt, hanem emeli a tétet: nem elég, hogy természetellenes frekvenciákkal babrálnak az emberek fejében, de még biochipeket, nanorobotokat is beültetnek az emberekbe, jellemzően fogászati beavatkozások alkalmával. Ezen eszközök segítségével az áldozatok hangokat hallanak, akár "holografikus" űrhajókat is hallucinálhatnak.[2] A cél a megtévesztés.

Források

  1. http://hungarianrealnews.com/news.php?readmore=158
  2. http://viszavzsodor.blogspot.com/2012/06/gwen-tornyok-es-haarp.html