FANDOM

SZEMÉLY
Géczy Gábor
Geczy
Foglalkozás: egyetemi előadó, fizikus
Szakterület: Öko-gazdálkodás, Ősmagyarok
Tevékenység: A MAG-népének megalapítója, ősmagyar kultúra megőrző

Géczy Gábor fizikus, "térjünk mind vissza az ősmagyar természetbe" propagandista.

Élete

Bár fizikusként jött ki az egyetemről és ezen a téren szakmai munkát végzett, de egy felismerés visszavezette őt az egyetemi padok közé, immár mint természetrajz-kutatót.

A természetben előforduló fraktálmintázatok tanulmányozásával rájött, milyen fontos a természet. Ezért automatikusan felruházta magát az agrármérnöki tudás minden csínyjával-bínjával, és öko-falut létesített Monor és Gomba között - ő maga azonban Gödöllőn lakik.

MAG

A MAG szójáték, mely a Mintaként Alkalmazott Gondviselés rövidítése. Összeolvasva a "mag" szó, mint mindennek a kezdete, a forrás ügyesen használható propagandacélra. És még a MAGyar szóban is benne van.

A fogyasztói társadalom bukását vizionalizálva az ősök szárnyai alatt kereste a menedéket. Milyen jó volt minden, amikor még a paraszti társadalom létezett: az emberek megtermelték maguknak az ételt, megépítették a házukat, közvetlenebbek voltak egymással! Bezzeg akkor!

Ez a gondolatmenet önmagában még nem olyan rossz, mert valós problémákra keresi a megoldást. De nem véletlen, hogy a földművesek falvakban laktak. Ez a dolog ugyanis csak kis létszámú emberrel működik. Egy erre a célra elszeparált, ám nem kicsi területen. Ez világszerte kiterjeszteni... Például csak Tokioban több ember él, mint Magyarországon összesen. Ha ezeket kiküldik a szigetországukba élni kis kolóniákba, hogy férnek el? Hol termelnek maguknak ételt?

A bezzegrégen életforma természetesen magával hozta az ősmagyarkodást is. Ősi magyar harcművészetet tanulnak, az ősi magyar hitvilágot hiszik. Ez is szépnek hangzik, de kik laknak itt?

„Itt a táborban szinte egyetlen falusi sincs, de legtöbbünk nagyapja még paraszt volt.”
MAGtár[[src]]

„a táborlakók többsége városi „nadrágos” ember (tanárok, mérnökök, orvosok stb.)”
MAGtár[[src]]

Divatparasztok!?! Nincs több kérdésem...