FANDOM

A Földönkívüliek nem a Föld bolygóról származó lények.

Létezésük a földi vallásokat romba dönti, hiszen nincs róluk szó a vallások szent könyveiben. Aztán mégis van róluk szó, mert minden égi jelenség pl. a Bibliában biztosan Földönkívüli. Hogy ez logikai ellentmondás, az nem számít.

A Földönkívüliek változatos formában jelennek meg, egy azonban biztos: csak és kizárólag az embereknél intelligensebb, magasabb fejlődési szinten álló, más Dimenziós földönkívüliek léteznek. Aki alacsonyabb szintű életet, netán mikróbákat is lehetségesnek tart, az Szkeptikus , tagadó, nem felébredt , esetleg Rendszerpatkány .

A földönkívüliek fajtái

Szíriusziak

Ők a New Age ufóhívők istenei, az abszolút jók, a békések, a szépek. Egyesek szerint maguk az emberek is a Szíriuszról származnak… Vagy ha nem is, de mind az egyiptomiakat, mind a majákat és az atlantisziakat tutira a Szíriusziak tanították. Különben hogy máshogy lettek volna képesek olyan hatalmas piramisokat építeni? Nem tudod megmagyarázni? Na hát akkor tuti, hogy az ufók voltak!

Szürkék

A Szürkéken belül megkülönböztetjük az Alacsony Szürkéket (köcsögök) és Magas Szürkéket (a köcsögöket irányító köcsögök). Származási helyük az Orion csillagrendszer. Színük szürke, érzelmeik nincsenek és ők viszik-hozzák az embereket.

Alfa-Drakóniaiak

Vagy hogy a francba kell ezt magyarul mondani… Ők az Alfa Draconis csillagrendszerből származnak. Ők a Reptíliánok. A Köcsög Reptiliánok. Féljünk tőlük, mert mindegyik többméteres harcedzett gyilkológép. Engem szerencsére eddig elkerültek.

A vicc bennük, hogy állítólag ők a felelősek "az emberi populációk elnyomásáért a galaxisban, félelem alapú hitrendszerek és elnyomó hierarchiák sunyi bevezetésével." (Alex Collier) - az Összeesküvés-elméletek Projekciója másokra…

A "hagyományos" reptíliánok

A natív földlakó gyíkemberek érdekes teremtmények. Ők már az emberek előtt itt voltak, így jogot formálh... ROHADJANAK MEG OTT, AHOL VANNAK!

A föld alatt élnek barlangokban, befolyásolják az elitet, a médiát, a gazdaságot. Vagyis ők a Háttérhatalom. Amikor épp nem a zsidókra kenik. Vagy ők a zsidók, a Ciongyíkok. Ezen még megoszlanak a vélemények.

Hogy az ember kitúrja őket a saját bolygójukról, az a jelek szerint nem számít.

Annunaki

Az Annunaki faj az Illyuwn galaxisból származik. Bolygójuk pusztulásakor egy Nibiru nevű űrjárművet építettek, amivel átflangáltak a világűrön. Először az Orion csillagrendszert kolonizálták - aminek semmi értelme, hiszen ott éltek a Szürkék… Vagy a Szürkék éppen a kolonizálás miatt indultak a Föld felé és az egész a jóságosnak hitt Annunakik hibája.

Állítólag ők génkísérletezték ki az emberi fajt a Földön, ahova aranyat keresni jöttek. Ezért őket egyesek Istennel azonosítják.

A reptíliánok ősellenségei, ami nem csoda, hiszen idejöttek a bolygójukra, elárasztották egy általuk kreált fajjal, hogy hozzájussanak az ásványkincsekhez. Miért is a reptíliánok a köcsögök?

Források

http://worldtruth.tv/the-6-alien-species-currently-fighting-for-control-over-earth/