FANDOM

Egy csodaszerkezet, amihez különös módon se Teslának, se az Ingyenenergiának nincs köze.

Ez a szerkezet többet lát, mint az emberi szem. Ezáltal kimondottan alkalmas Szellemek, Földönkívüliek, UFO-k és más Megmagyarázhatatlan jelenségek észlelésére és dokumentálására.

Sunny orb

A fényképezőgép "látta" a fénylényt, tehát létezik!!!

Általában az észlelés véletlen: az észlelő csak utólag veszi észre, hogy az égboltról (esetleg ablak mögül) készített "random" 437 fényképén több azonosíthatatlan folt, csík, csillanás is látható, amit a kép készítésekor nem vett észre. És mivel megmagyarázhatatlan, ezért megmagyarázzák. Ezek a szeretetgömbök, melyek vagy szellemek, vagy angyalok jelenései.

Akinek más véleménye van, ne adj isten Kérdez, az begyöpösödött, hitetlen Szkeptikus.

Minőség

A mai fényképezők már elképesztő minőségű képeket tudnak készíteni, ám az ilyen gépek rendkívül drágák. A nép egyszerű gyermekei olcsó, néha bóvli fényképezőkkel rendelkeznek, vagy még azzal sem. Ilyenkor a "kamerás mobil" még gyatrább minőségű képeit kénytelenek nézegetni és elmélkedni, hogy mi lehetett, ami a képen látható.

Speciális fényképezőgépek

Nikon P900

Ez a legendás eszköz a laposföld elmélet híveinek csodaszere, szerintük ugyanis ez az egyetlen olyan fényképező, melynek optikája nem torzítja el a képet, és cáfolható vele a Föld görbülete. A többi ugyanis a gonosz Vatikán ármánykodása folytán szándékosan íveltre torzítja a horizontot. Valójában az egyik laptivista rendelkezett egy ilyennel, és ezzel tette a Nagy Felfedezést a horizontról. A többit meg kikombinálták. Mert a gonosz Vatikán minden objektív gyártását felügyeli, de a teljes P900 sorozatot kiengedték, ami lebuktatja őket. Hihető.

Lásd még

A fényképezőgépet gyakran tévesztik össze a videókamerával, ami hasonló elven működik, de mivel mozgóképet rögzít, az egyes képkockák minősége sokkal rosszabb.