FANDOM

Go-back-evolution-logo

Vissza, srácok! Elkúrtuk!

Az evolúció jelentése, hogy az élővilág folyamatosan változik, fejlődik. Új fajok jelennek meg egyes tulajdonságok fejlődése eredményeképp, míg mások kihalnak.

Darwin

Bár az élőlények fejlődésének elméletét Darwin híres könyve, A fajok eredete terjesztette el, valójában már több ókori bölcs is feltételezte a fajok közös őstől való származását 1.

Darwin könyvében még csak maga az elmélet található meg és elég kezdetleges formában. Sok dolgot nem tudott még megmagyarázni. Az elméletet ellenzők általában erre hivatkoznak: "Olvasd el a Fajok eredetét, hibás benne a magyarázat!44!!" Természetesen ők azzal nem foglalkoznak, hogy a kezdetleges elméletet később több és komolyabb kísérlettel támasztották alá, és korrigálták Darwin tévedéseit is.

Az evolúciónak tehát ma már van világos magyarázata, ami már túlmutat Darwin munkásságán.

Ellentábor

Az evolúció leghangosabb ellenzői a Bibliát félreértelmező vallásilag elvakult kreacionisták (figyelem, benne van a "Cion" szó!! Erre mit léptek?), akik szó szerint értelmezik a Teremtéselméletet, és szerintük a fajok állandóak és változatlanok.