FANDOM

Az Esemény minden felébredt vágya, amikor az egész bolygó, az egész emberiség belép az aranykorba, az ökoszisztémák meggyógyulnak, az emberiség alapvető igényeit kielégítik, szabadok leszünk, hogy valóban teremtsünk és szabadon utazhassunk. Ez megnyitja az utat a fejlődés további lépései felé, a jelenünk megértésén túl. Az eseményt a Cobra hozta nyilvánosságra. 

Az Esemény

Az "Esemény" a kompressziós áttörés pillanata. A kompressziós áttörés akkor következik be, amikor a bolygó felszíne felett és alatt lévő Fény Erők találkoznak középen – vagyis a bolygó felszínén. Remélem, mindannyian egyetérthetünk abban, hogy a Naprendszerünkön belül léteznek különböző frakciók, akik a fény oldalán állnak és támogatják a bolygó felszabadítását. Vannak továbbá különböző frakciók, akik a bolygó felszíne alatt élnek és támogatják a fényt és a bolygó felszabadítását. Ezek a csoportok haladnak előre a bolygó felszíne felé, mert a bolygó felszíne a fő csatatér és a központi fókuszpont az egész helyzetet tekintve, amely nem korlátozódik pusztán csak a Föld bolygóra. Amikor az áttörés megtörténik, azt hívjuk mi "Eseménynek". Az Esemény pillanatában tulajdonképpen nagyon sok minden történik egyszerre. Ekkor fogják a Fény Erők átvenni az irányítást a tömegmédia felett és ekkor fognak információkat kibocsátani a földönkívüliek közreműködéséről, a Cabal bűneiről, a fejlett technológiákról, egyszóval ez lesz a TELJES NYILVÁNOSSÁGRA HOZATAL. Legalább is ez része ennek. A másik része pedig a Cabal letartóztatása és a pénzügyi rendszer újraindítása, amit a Keleti Szövetség már nagyon régóta készít elő. És persze fokozatosan haladunk előre az első kapcsolatfelvétel felé, ami valójában egy hivatalos kapcsolatfelvétel lesz a földi civilizáció és a galaxisban létező más pozitív földönkívüli fajok között. Az Esemény lesz a kezdőlökés, aminek során kezdetét veszi ez a folyamat. Nagyjából így lehetne leírni, hogy mi is maga az Esemény. És természetesen ott van még a galaktikus központi nap pulzálása is. A galaktikus központi nap egy élő entitás és alkalmanként ennek a pulzálásnak az energiája összhangba kerül a globális tudatosságunkkal, illetve ennek a tudatosságnak, felébredettségnek a szintjével. És amikor a kompressziós áttörés bekövetkezik, a tudatosság szintje elég magas lesz ahhoz, hogy képes legyen fogadni a galaktikus központ megnövelt energiapulzálását. [1]

A Földet és lakóit 25.000 éve bebörtönözték és karanténban tartják (fekete lyuk). Eddig a sötét oldal, -vagy ahogy hívjuk őket az Elit (Cabal) irányította és manipulálta az emberiséget. De most 25.000 év börtön után végre kiszabadulunk a fekete lyukból. A mi bolygónk az utolsó a galaxisban, amely felszabadításra vár. Ez a lépés az ESEMÉNY HORIZONT vagy az ESEMÉNY.

Az ESEMÉNY lesz bolygónk számára az áttörés pillanata, mind fizikai és nem fizikai síkon.

A nem fizikai síkon érzékelni lehet majd egy nagy hullámát vagy villanását az Isteni energiának és fénynek, amely a Galaktikus Központi napból fog a bolygó felszínére érni. ( A galaktikus központi nap egy objektum a Bak csillagképben.) Ez a Napból érkező speciális fény vagy villanás áthatol a Földön, és az emberiség egészén. Nyugalmat fog árasztani az emberek felé a szeretet energia fényében, és véget vet a kettősségnek. Ilyen nagyszerű és erőteljes energia eddig nem volt látható, vagy érezhető a Földön. Mindenki tudni és érezni fogja a Földön, hogy valami történt. Ez még számunkra is meglepetés lesz, mikor meg fog történni. Ilyen még nem történt ezelőtt. Egyáltalán nem lesz ijesztő, inkább egy nagyon pozitív esemény.

A fizikai síkon a következők fognak történni:

  • Az Elit letartóztatása ( már elkezdődött)
  • A Pénzügyi Rendszerek újraindítása
  • Közzététel-nyilvánosságra hozatala az Elrejtett igazságoknak/ eseményeknek, beleértve a földönkívüliekről szóló információkat is
  • Egy új igazságos pénzügyi rendszer kezdete, amely jóléti alapokat biztosít mindenki számára
  • ÚJ Kormányzati/ Politikai rendszer, Oktatási rendszer, Egészségügyi rendszer, Történelem órák, stb.
  • Az emberiség lassú és fokozatos ráébresztése arra a tényre, hogy léteznek pozitív földönkívüli fajok, és hogy milyen galaktikus kapcsolataink vannak.
  • Új fejlett technológia bevezetése
  • A spirituális fejlődés és gyógyítás lehetősége minden ember számára elérhető lesz a bolygón.
  • És még sok-sok minden, amelynek örömmel nézünk elébe.

Mit tehetsz az ESEMÉNY előtt?

Készülünk arra, hogy együtt örüljünk az emberiség EGÉSZÉRE váró fényes és szép jövőnek, amely a bolygó erőszakmentes felszabadítása után lesz érzékelhető.

Mivel nem tudjuk az Esemény pontos dátumát, bölcs dolog lenne, ha követnél néhány egyszerű elővigyázatossági szabályt:

  • Mostantól kezdve tarts otthon plusz 2 hétre elegendő élelmet
  • Bizonyosodj meg róla, hogy számodra, és szeretteid számára van elég gyógyszer, amire szükség lehet.
  • Tarts otthon rejtett pénztartalékot.
  • Töltsd fel az autód benzintartályát, ha már félig üres.
  • Tanulj és tanítsd barátaidat, családtagjaidat.
  • Csatlakozz az egyik munkacsoporthoz a 6 közül a Prepare for Change weboldalon és segédkezz a gyönyörű bolygónk felszabadításában. 
  • Alkossatok csoportokat minden vasárnap és csináljátok meg a Heti Felszabadító Meditációt és koncentráljatok az Istennői Energia áramoltatására. A meditáció elérhető itt: https://www.youtube.com/watch?v=EH6EuJPNJZk<
  • Maradj összeköttetésben ezzel a weboldallal a frissítések végett.

Az Esemény ideje

Az Esemény idejét nem lehet megjósolni. Sok érintett csoport van világszerte, és számos információt kell még titokban tartani egyelőre, hogy garantálni lehessen a biztonságukat a végrehajtandó műveletekhez. Minden, amit mondhatunk, hogy közeledünk a célhoz. Ez az, amiért ezt az információs és támogató hálózatot létrehozták, hogy a lakosság felkészült legyen.

Amikor az Esemény megtörténik, mindenki tudatában lesz a levegőben lévő változásoknak, de tudnod kell, hogy NEM SZÁMÍTUNK SEMMILYEN NEGATÍV KIMENETELRE AZ ALÁBBI INFRASTRUKTÚRÁKKAL KAPCSOLATBAN:

NEM számítunk:

  • Áramkimaradásra,
  • Vízhiányra,
  • Mobiltelefon zavarokra,
  • Polgári engedetlenségre,
  • Sem az orvosi ellátás, sem a normál sürgősségi szolgálatok fennakadására.
  • Teljes valószínűséggel az internet a legtöbb helyen működőképes lesz.

Forrás

  1. http://2012portal-hungary.blogspot.hu/2016/06/az-esemeny-1-resz.html