FANDOM

A cikkhez nyilvánosan elérhető adatokat használtunk fel,
melyeket a cikkben szereplő személyek maguk tettek nyilvánosan elérhetővé.

Felhasználásuk ezért nem sért semmilyen személyiségi jogot,
hiszen azt bárki maga is megtalálhatná máshol az interneten.

SZEMÉLY
'Dr. Weixl Várhegyi László
300px
Más nevei: Weil-Várhegyi László
Foglalkozás: Természetgyógyász
Szakterület: Alternatív egészségügy, természetgyógyászat, gyógyszerlobbi
Tevékenység: feltaláló, mérnök-radiesztéta, bioenergetikus, fitoterapeuta,

életmód- és táplálkozási tanácsadó és terapeuta, természet gyógyász,a Magyar Természet gyógyászok Szövetsége, a Magyar Természet gyógyászok és Élet reformerek Tudományos Egyesület tagja, a Tudományos Rendőrség alapító tagja és szó vivője[1]

'Dr. Weixl Várhegyi László magyar természetgyógyász. Leginkább a konyhasóval kapcsolatos pereiről híres. Meg az egészségügy fikázásáról.

Élete

Az 1947-es születésű László gyógyító családba született: nagyapja értett a gyógynövényekhez, apja egy állatorvos mellett dolgozott. Nem csoda, hogy Lászlót is magával ragadta ez a világ - aztán mégis rendőr lett. Hogy miért, azt megtartotta magának, így viszont jobban hangzik, hogy miközben tiltották neki, ő titokban kezelte kollégáit a rendőrségen.

Felismerte azt, ami minden gyógyszeres dobozra rá van írva: vannak mellékhatások. A gyógyfüvek keverőtégelyére nem volt ráírva, következésképp a természetes gyógymódoknak nincs mellékhatása.

Tevékenysége

Miután stikába gyógyított a nyolcvanas években, 1992 óta "kiegészítő tevékenységet végző természetgyógyász vállalkozó"-ként keresi a kenyerét.

A kilecvenes éveket az Elixír Gyógyközpontban töltötte, és közben a többi munkatársa szakterületeit is magába szívta: agykontroll, reiki, univerzális energia, fényadó, stb..

1996-ban radiesztéziából,1997-ben bioenergetikából és fitoterápiából, 2000-ben életmód- és táplálkozási tanácsadó szakból végzett az ETI-n (Egészségügyi Nyilvántartási és Képzési Központ).

Hogy doktori diplomát hol szerzett, arról mélyen hallgat - nem véletlenül. Csak szakképesítése van egy kuruzslóiskolából. Talán ezért írja a nevét több helyen aposztróffal.

Kereskedelmi tevékenység

Tiszta Só

Nagy hangot adott a méreganyagoktól mentes só ügyének, Tejfalussy Andrással együtt ő a Tiszta Só biznisz fővédnöke.

Tiszta víz

Nem véletlen van szükségünk sóra: ugyanez az úriember azt ajánlja, igyunk naponta desztillált vizet! Lepárló eszközének terveit meg lehet vásárolni az interneten.

Parlagfű

"Az istenek Eledele" - állítja róla Várhegyi, és ezzel a névvel is árulja a termékeit.

Véleménye az egészségügyről

„Az egyetemeken, főiskolákon, és az egészségügyi felsőoktatásban olyan mértékű a félreoktatás, hogy elképesztő. Egyenesen: ijesztő. Dilettáns barmokat termelnek ki, akik pályájukra lépve módszeresen irtani kezdik a gyanútlan, életüket rájuk bízó társadalmat. Áltudományos kísérletekkel, eredményekkel és komplett tananyaggal tévesztik meg a hallgatókat az erre szakosodott intézményekben, - akikből egyébként sikeres gyógyítók is lehettek volna – ha az igazat tanították volna meg nekik, nem pedig gyógyszerügynököket képeztek volna belőlük. Ez ma már akkora teret kapott, hogy szinte képtelenség az alternatív gyógyászat eredményeit érvényesíteni. A hivatalos egészségügyi lobbi olyan erős és szerteágazó, hogy nem is létezhet más igazság, csak az övék. (jól megfontolt üzleti érdekből)

De mi a gyakorlati valóság? Az, hogy a komoly betegségekkel küzdő emberek nagy része meghal a kezeik között, miután egy vagyont költött gyógyszerekre. A cukrosak megvakulnak, elvesztik végtagjaikat, - közel sem gyógyulnak meg – de közben elképesztő összegeket költetnek el velük a gyógyszertárakban. Ugyanez történik a daganatos betegekkel: esélyük sincs a felépülésre, de a szenvedéssel teli költséges halálra, annál inkább. Olyan erősen beleverik a biokémikusok, vegyészek és az orvostanhallgatók fejébe a féligazságokon alapuló, megtévesztő tanokat, hogy később, valódi tudós legyen a talpán, aki képes kiverni belőle. Még akkor sem hiszik el, hogy a tanéveik alatt végighazudták nekik a tananyagot, amikor a saját szemükkel látják az ellenkezőjét máshol. Igazi szemellenzős ostoba birkákat nevelnek belőlük, akik megszállottan hajtogatják azokat a megbetegítő eljárásokat, amiket tanulóként elhitettek velük az iskolákban. Akkor sem eszmélnek, amikor az általuk kezelt betegek meghalnak, nem pedig meggyógyulnak. Pedig úgy gondolom, ez elég erős „jel”- hogy nem működik az általuk tanult elmélet a gyakorlatban. De kérem, a pénz, itt is felülír mindent! A gyógyszeripar a legelső ezermilliárdos üzlet az egész világon, hát még hazánkban. Soha ennyi daganatos, cukros, autoimmun, és egyéb más beteget nem láttunk még, mint manapság. Nem csak az idősek, már a fiatalok is „tragikus” állapotban vannak korukhoz képest. Akkor mi lesz velük később, amikor élni kellene?... Minket pedig támadnak. Támadnak, mert eredményeink vannak, amikor nekik gyakorlatilag csak halálozási statisztikáik. (azok is meghamisítva) Nos, meglátásunk szerint az orvosok nem mások, mint a gyógyszeripar „kezére játszó”, félrevezetett gyilkosok. Ügynökök, akik előbb a költséges gyógyszereket, majd később, a csonkolást, kínhalált kínálják tálcán a betegeiknek. Mindezt meggyőződéssel csinálják. Tudományosan. Hivatalosan is támogatva, állami segítséggel. Azokat a természetgyógyászokat pedig akik valóban megmentik a betegeket, nem pedig halomra ölik őket, tűzzel-vassal üldözik. Nyilván, hiszen abszolúte ellenkezik mindazzal, amit ők tesznek. Az egyik elad és gyilkol, a másik megment. Persze a természetgyógyászok között is akadnak kóklerek. Nem tagadhatom. Azonban ehhez kell a beteg nyitottsága, józansága, és intelligenciája, hogy eldönthesse mi szolgálja majd az ő egészségét. Ezért kell megvizsgálni az adott természetgyógyász addigi hírét, eredményeit, kezelt betegeinek véleményét és azt, hogy mennyi ideje van a pályán. Ha ezt megtennénk az orvosokkal is, a kutyánkat sem mernénk rájuk bízni, nemhogy a saját életünket, olyan lesújtó lenne a statisztika. De ugye ez, egyik hozzájuk forduló betegnek sem jut eszébe…”
"Dr." Weixl Várhegyi László, Facebook

Források

  1. https://internetfigyelo.wordpress.com/2013/05/19/az-istenek-eledele-avagy-ujra-a-parlagfurol/