FANDOM

A DezoxiriboNukleinSav (angolul DNA - deoxyribonucleic acid) egy összetett molekula, amely a genetikai információt tárolja magában.

Mivel csúnyának és/vagy butának lenni nem praktikus, az emberben régóta él a vágy, hogy ezeket a tulajdonságokat befolyásolhassa.

Programozhatósága

A DNS megváltoztatása a létrejövő vagy a már létező élőlény tulajdonságait befolyásolhatja.

  • Amíg az alkimisták kísérleteztek vele, senki nem örült neki.
  • Mikor a génsebészek kísérleteztek, akkor sem örült neki senki.
  • Mikor a köznép ész nélkül módosítgatni akarja kedve szerint, akkor 214.456 megosztást kap a Fészbúkon, mint csodálatos módszer.

Megállapítható, hogy ez is olyan néptudománnyá degradálódik, mint a többi jobb sorsra érdemes tudományág.

Programozni több módszerrel is lehet (a lista nem teljes):

  • Kimondott szóval
  • Számsorra koncentrálással
  • ...

Verbális programozás

A kimondott (gyógyító) szó általi módosítás elsősorban betegségek gyógyítására szakosodott. Sajnos nehéz felkutatni hiteles forrásokat, melyek konkrét információkkal szolgálnának (pl. hogy MIT kell mondani), többnyire csak általános leírásokat olvashatnunk az Interneten.

Ebből kiderül, hogy a közismerten babonás orosz nép "tudós" gyermekeitől származik az elmélet, miszerint a DNS feltérképezett 10%-án túl (itt mindenki az egyébként szintén téves "agyunk 10%-a"ra fog asszociálni és tudat alatt elfogadni a baromságot) a maradék 90%-ot is feltérképezték, és hogy a beszéd a DNS-ből alakult ki.

Kiderül, hogy a DNS is "él", továbbá "Az élő kromoszómák ugyanúgy működnek, mint egy holografikus kibernetikai rendszer."

Ez azért "megdöbbentő", mert miért pont holografikus (nagyon futurisztikusan hangzik), és miért kibernetikai rendszer?

A rezgések - emberi hang, rádiófrekvenciák - hatással vannak a DNS-re, illetve az élő DNS reagál ezekre.

A DNS valójában

A DNS csodaszó még mindig egy rendkívül összetett kémiai molekulát takar. Lehet misztifikálni a létét, de értelmetlen.