FANDOM

SZEMÉLY
David Icke
Icke
Foglalkozás: Író
Szakterület: Háttérhatalom, Reptíliánok, New World Order

David Vaughan Icke brit író, szónok, előadó. Ismert azon nézetéről, miszerint a Földet egy titkos társaság, a Babiloni Testvériség irányítja, tagjai és vezetői pedig ún. reptíliánok ("gyíkemberek").

Életrajza

David (akinek családneve simán ájk-nak ejtendő) jelenleg 62 éves, és ha jól számolom, eddigi élete felét áldozta a nevével immáron elválaszthatatlanul összekapcsolódó elmélet oltárán, pedig ifjúkorában semmi sem utalt arra,hogy sorsa ilyen hajtűkanyart vesz majd. Focibolondként nőtt fel Angliában, harmad- és negyedosztályú csapatokban játszott kapusként, majd egy krónikus ízületi gyulladás gerincre vágta sportkarrierjét. Na és mit csinál ilyenkor egy írástudó brit labdarúgó? Nem, nem találtátok el: nem politikus, hanem újságíró lesz, méghozzá a BBC-nél sportkommentátor. Először csak a regionális stúdiókból jelentkezik, de 1981-től már a központi csatorna, a BBC1 fő sportműsorának, a Grandstand-nek lesz az állandó munkatársa.

A nagypolitikával is nagyjából ekkor kezd el kacérkodni: a nem túl széles brit palettán először a liberális demokraták, majd a környezetvédők állnak hozzá a legközelebb, s az 1985-ben megalakuló Brit Zöld Pártban kezd el nyüzsögni. Mivel a pártosztódás nem kisgazdás (és nem is szocialista) sajátosság, a brit zöldek 1990-ben (területi határok mentén) háromfelé szakadnak, s David barátunk az angliai-walesi utódpárt egyik vezetője lesz. Olyan politikusi és debattőri kvalitásokat mutat fel, melyek arra késztették az elemzőket, hogy „a zöldek Tony Blair-je”-ként hivatkozzanak rá.

Aztán – ahogy mondani szokás – valami eltört benne (vagy nő került a képbe). Kuruzslókhoz kezd járni (az idült ízületi gyulladások nagyon fájdalmasak bírnak ám lenni), egyre jobban belemerül a New Age-féle dolgokba, mígnem 1991 elején, egy perui utazása során (egy ősi temetkezési hely közelében) látomása támad, amit ő úgy fogalmaz meg, hogy egy láthatatlan erő hirtelen aktiválta valamennyi csakráját. Én azt mondom, ne feszegessük, hogy mi is történt valójában, elégedjünk meg az eredménnyel: David hazatér, bőszen jegyzeteket készít, majd egy hónappal később lemond minden politikai beosztásáról, s minden idejét spirituális újjászületésnek szenteli.[1]

Munkássága

1994 és 2001 között négy könyvet ír (majd még vagy tucatnyit), amelyek elég nehezen kategorizálhatók: van bennük transzcendentális eszmefuttatás, valós történelmi események újszerű értelmezése, a formálódni látszó Új Világrend elleni szenvedélyes felszólalás, a globalizáció elutasítása, a szabad szellem iránti elkötelezettség, mindenféle diktatúra, zsarnokság és önkényuralom határozott elvetése, satöbbi. Mindezek ellenére (talán nem meglepő módon) a legnagyobb hatást a könyveken végigvonuló fő gondolat váltotta ki. S ez a fő gondolat a következőkben foglalható össze:

Bolygónkat (s ezen belül az emberiséget) évezredek óta egy titokzatos, hüllőszerű, alakváltásra is képes lényekből álló zárt és rosszindulatú csoport uralja (összefoglaló nevükön a Babylonian Brotherhood, vagyis a Babiloni Testvériség), melynek egyedei (természetesen emberi alakot öltve) évezredek óta ott vannak civilizációnk politikai, gazdasági és katonai elitjének testében, az ókori sumér királyoktól kezdve az egyiptomi fáraókon és a középkori királyokon át Barack Obamáig és Vlagyimir Putyinig (hogy hazai példát most ne is említsek). A gyíkemberek (már amikor nem öltenek emberalakot) föld alatti alagutakban és barlangokban élnek (lásd még az „üreges Föld ” elméletét).

David nem szívbajos: felsorolja azokat a csoportokat is, amelyeket a gyíkemberek hoztak létre és ellenőriznek a mai napig: az Illuminátus Testvériség, a szabadkőművesek, a CFR, a templomos lovagok, a Bilderberg-csoport – hogy csak azokat említsem, amikről már mi is írtunk. A hüllőszerű humanoidok végső célja természetesen az Új Világrend, az emberiség totális ellenőrzése, testi, szellemi és intellektuális uniformizálása. Mindezt változatos erőkkel, eszközökkel és módszerekkel kívánják elérni: háborúk, járványok és gazdasági válságok mesterséges előidézésével, az emberek számára hozzáférhető ismeretek korlátozásával, genetikailag módosított növényekből és állatokból készített élelmiszerek terjesztésével, a bulvármédia segítségével történő módszeres agymosással – hogy csak a legismertebbeket hozzam szóba.

Még mielőtt bárki is gúnyosan elhúzná a száját, s nyomdafestéket nem tűrő szavakat kezdene mormolni, emlékeztetem, hogy Icke elmélet-komplexumát per pillanat úgy ötmillió rajongó tekinti szentírásnak világszerte, könyveit sokszázezer példányban veszik, előadásain (amelyeknél hosszabbakat csak Fidel Castro produkált fénykorában) ezrek és ezrek vesznek részt (de stadionokat is meg tud tölteni, ha akar), a vele készített interjúkat tízmilliók nézik, hallgatják és olvassák Vlagyivosztoktól Berlinen és Fokvároson át Los Angeles-ig. És nem mellesleg: különféle szociológiai és pszichológiai kutatások szerint ő a legbefolyásosabb összeesküvéselmélet-hangoztató a világon, akit egyszerűen nem lehet figyelmen kívül hagyni.[2]

Főbb művei

  • The Robots' Rebellion (1994)
  • And the Truth Shall Set You Free (1995)
  • The Biggest Secret (1999)
  • Children of the Matrix (2001)

Elméletei

..

Külső hivatkozások

David Icke weboldala
David Icke Youtube csatornája

Források

  1. http://konteo.blogrepublik.eu/2014/06/12/a-gyikember-konteok/