FANDOM

A cikkhez nyilvánosan elérhető adatokat használtunk fel,
melyeket a cikkben szereplő személyek maguk tettek nyilvánosan elérhetővé.

Felhasználásuk ezért nem sért semmilyen személyiségi jogot,
hiszen azt bárki maga is megtalálhatná máshol az interneten.

SZEMÉLY
Csordás József
Csordas

"MIK EZEK A CSÍKOK AZ ÉGEN?"

Más nevei: KEPSZLOKK (JÓZSI)
Foglalkozás: nyugdíjas
Szakterület: Chemtrail
Tevékenység: Megmondóember, hobbifotós, Ogerle jobbkeze és internetes megafonja

Csordás József komlói születésű, nyugdíjas. Internetes csúfnevei, a „Kepszlokk” illetve a „Kepszlokk Józsi” onnan erednek, hogy minden facebook-posztját és a hozzászólásait csupa nagybetűvel írja.

Tevékenysége

Csordás rendszeres és majdhogynem egyetlen látogatója Ogerle Kápor chemtrail-ellenes demonstrációinak. Ezeken rendszerint hangosan összevitatkozik az általa „röhögő műegyetemistáknak” titulált, sokkal népesebb ellentüntetőkkel. Szintén ő tölti be az eseményeken a fényképész szerepét is.

Szintén egyike azon keveseknek, akik Ogerle Facebook-csoportjaiban is aktívak. Facebookos-tevékenysége saját adatlapján jórészt hihetetlen mennyiségű (gyakran napi 10) recept-megosztása, valamint ezek közé elszórtan szélsőjobboldali-neonáci tartalmak, valamint kontributor-blogok összeesküvés-elméletes cikkeinek posztolása.

Személyisége

Szinte minden, Ogerle Kápor írta bejegyzéshez hozzászól, és ha valaki ott ellenvéleményt fejt ki, azt minden érvelés nélkül, alpári, személyeskedő stílusban gyalázza, mocskolja. Ez a csupa nagybetűvel írt mondatok miatt ez egy őrjöngő, habzó szájú ordítás képét kelti az olvasóban. Az általa adminisztrált Facebook-eseményben rendre kitilt mindenkit, aki akár csak technikai jellegű kérdésekben ellentmond neki vagy Ogerlének. Műveltsége, ismeretanyaga hozzászólásai, megnyilvánulásai alapján rendkívül szegényes, feltehetően ezért is hiszi el az összes, képtelennél képtelenebb elméletet.