FANDOM

A cikkhez nyilvánosan elérhető adatokat használtunk fel,
melyeket a cikkben szereplő személyek maguk tettek nyilvánosan elérhetővé.

Felhasználásuk ezért nem sért semmilyen személyiségi jogot,
hiszen azt bárki maga is megtalálhatná máshol az interneten.

SZEMÉLY
Borbély József
Bj
Más nevei: Kormányzó
I. József Nimród Bátor Attila, világ király
Foglalkozás: aktivista, politikus
Szakterület: pénzügy, jog, népjólét
Tevékenység: ingyenélés, adósmentés, állam ellenes izgatás

„"Legyetek próféták, de ne csak tizenketten" - mondta a Kormányzó, aki végülis nem teológus, hanem kormányzó. ”
Index.hu[[src]]

Borbély József asztalos, korábban a kecskeméti bútorgyár tulajdonosa, jelenleg az Apostoli Magyar Királyság önjelölt és teljhatalmú kormányzója.

A kecskeméti származású Borbély József traumaként élte meg, mikor a gyárát piti összegért megvették majd haszonnal eladták. Mivel az ügyletben Pintér Sándor belügyminiszter is érdekelt volt, a dolog üldözési mániába csapott át.

Azóta mániákusan keresi a maga igazát és a jelenlegi kormányzatot illegitimnek titulálja. A felső politikai körök "mutyizását" is elszántan üldözi, ennek következményeként számtalan pert indított már politikusok és cégek ellen.

2008-ban bejegyeztette a TEMPO pártot, melynek élén rendet szeretett volna tenni az országban. Bár a párt nem olyan népszerű, ő nem állt meg.

2011.11.11-én (kozmikus nap!!) az Apostoli Magyar Királyság teljhatalmú kormányzójaként bejelentette a jelenlegi kormány és a köztársaság eltörlését. Megalakították a saját kormányzatukat.

„Az ember mindenféléket gondol egy kormányról, de talán azt a legkevésbé, hogy a tagjai nem is ismerik egymást. Az egyik, gondosan karbantartott ősz szakállat viselő férfit Borbély azzal mutatja be a másiknak, hogy "Nagy Lajost ismered? Ő a pénzügyminiszterünk."

Az eskütételre váró miniszterek és a Kormányzó beszélgetését hallgatva azon gondolkodom, hogy micsoda problémái lehetnek egy nem apostoli királyságnak, ha még itt is olyanok akadályozzák a szervezést, hogy "Pataki leesett a lépcsőn, Kálmán nem jött el." Egyelőre két dolgot tudok biztosan a Kormányzóról: - annyi szénsavas ásványvizet iszik, mint valami keceli diszkós - tuti nem becslésből él, miután azt mondta az egyik szárnysegédjének, hogy "Úgy tippeltem, hogy vagy 70-en vagy 700-an vagy 7000-en leszünk."”
Index.hu[[src]]

2011. 12. 28-án megalakították a Kormányzói Hivatalt, és ezzel eltörölték az összes párt működését[1] - a sajátjukat is. Az ironikus, hogy a TEMPO párt továbbra is működik, hiszen csak a párt nevében tudnak pereket indítani.

Miből él?

„Most is megélek, egy szabómester finanszíroz, ül egy áruházban, és hajtja a nadrágokat, valamikor segítettem rajta, most meg hogy én még nálánál is jobban tönkrementem, ő segít nekem. Annyit dolgozik, annyit keres, olyan kisigényű, hogy ezt a dolgot tulajdonképpen egyedül finanszírozza.”
Egy egyszerű szabón élősködik...[[src]]

Elmebeteg?

„A feljelentései miatt több bíróságon indult büntetőeljárás Borbély József ellen, amelyekben a bíróság elmeorvosi szakértőt rendelt ki. Ezekben megállapították, hogy Borbély József nem elmebeteg, nem gyengeelméjű, állapota nem kóros, de fokozott igazságkeresése, perlekedési hajlama téveszmékre utal. Az egyik orvosszakértő szerint Borbély magatartásának az alapját vállalkozásának, a kecskeméti bútorgyárnak (az Euro Möbel Line Kft. “fa” vagyonát a Magyar Fejlesztési Bank 922 millió forintra értékelte, majd végül 80 millió forintért kelt el, a vevő pedig Pintér Sándor jelenlegi belügyminiszter érdekeltségében álló cég volt, amely rövid időn belül nyereséggel túladott rajta) a tönkretétele adja, amely véleményük szerint paranoid módon dolgozott fel, ettől üldöztetésben szenved, a mérlegelő és kritikai készsége, a realitásérzéke sérült és nem képes a korrekcióra.

A Kecskeméti Járási Ügyészség keresete szerint az általa kezdeményezett számtalan eljárásból az vonható le, hogy Borbély Józsefnek “perlekedési téveszméi vannak”. Véleményük szerint ennek a hajlamnak a korlátozása indokolt, kontroll alá kell vonni, ezért az 55 éves férfi gondnokság alá helyezését kérik. Ha a Kecskeméti Járásbíróság helyt ad az ügyészség keresetének, akkor az illetékes gyámhivatal gondnokot fog kirendelni a Kormányzó mellé, a beadványait, a feljelentéseit, a kereseteit pedig ezt követően valószínűleg nem veszik már figyelembe, hanem érdemi vizsgálat nélkül elutasítják.”
Hirosveny.hu[[src]]

Videók

Frizbi Hajdú Péterrel - Borbély József az Apostoli Magyar Királyság Kormányzója14:32

Frizbi Hajdú Péterrel - Borbély József az Apostoli Magyar Királyság Kormányzója

Források

  1. https://www.youtube.com/watch?v=AI-HuCobe2M