FANDOM

A Big Pharma egy összeesküvés-elmélet, melyben a rosszfiú szerepét a világ gyógyszeripara játsza, ami anyagi érdekek miatt inkább betegen tartja a szegény kisembert.

A RationalWiki[1] így szedte össze a főbb jellemzőket:

  • Kiszipolyozzák az utolsó fillérig az embert - a pénz az egész fő mozgatórugója
  • Új kórokat találnak ki, hogy az emberek még több gyógyszert vegyenek
  • Régi kóroknak adnak új nevet, hogy az emberek még több gyógyszert vegyenek (ellentmondás?)
  • Cenzúrázzák az alternatív "gyógy"módokat, amik hatékonyabbak és olcsóbbak lennének, de akkor nem kaszálnának annyi pénzt.

Az utóbbit természetesen az Alternatív egészségügyet képviselő homeopaták, kuruzslók, aura- és csakratisztítók és más élősködők hangoztatják, akik ezzel gyakorlatilag rákenik a gyógyszeriparra azt, amit ők maguk is csinálnak. Mert a természetgyó mészárosok nem dolgoznak se ingyen, se olcsón.

Valós problémák

Hasonlóan több összeesküvés-elmélethez, a Big Pharma is valós problémákból nőtte ki magát. Ezeket nem lehet tagadni, de ugyanakkor nem is támasztják alá a világméretű összeesküvést.

  • Léteznek gyógyszertúladagolásos halálesetek és gyógyszerfüggőség
  • Léteznek mocskos kis marketingfogások, amelyek tényleg a pénzszerzésre gyúrnak a gyógyítás helyett:
    • A vény nélkül kapható gyógyszerek manipulatív reklámokkal esetenként megtéveszthetik a fogyasztókat
    • Régi betegségek átnevezése - pontosabban mozaikszó képzése a nevükből. Ez főleg az USA-ban szokás, mert a mozaikszavak ijesztőbben hatnak.
    • Neves orvos adja a nevét és arcét a reklámhoz, mert "10-ből kilenc ezt ajánlja". De lehet, hogy életében nem írta még fel senkinek, és talán nem, is fogja soha.

Azonban mindezen problémákat orvosolná az az általános szabály, hogy gyógymódról és gyógyszerről az orvosnál érdeklődünk és nem a TV-ből, vagy az interneten. Ezzel kizárhatjuk a "zavaró tényezőket".

Összeesküvés

A fent leírt hibák kismiskák ahhoz, amit a Big Pharma összeesküvés állít a gyógyszeriparról. A fenti visszásságok alapján a következőre jutottak a nagy gondolkodók:

  • Irtják az emberiséget, mert csak.
  • Nem irtják, csak betegen tartják az emberiséget, hogy pénzük legyen.
  • Agymosást végeznek az ivóvízbe kevert vegyi anyagokkal
  • Az egészet a háttérből irányítják "valakik "

Egy ekkora méretű összeesküvéshez természetesen nagy hatalmi apparátus kell, így a Big Pharma egyértelműen a kormány műve, azon belül is a háttérhatalomé, stb. A népirtási módszereknek stabil alapot biztosít a gonosz egészségügy, így nem csoda, ha a Chemtrail , a HAARP és más összeesküvések alapját is a gonosz gyógyszerlobbi ténykedése adja.

Az ellentábor

A gyógyszerellenesek tábora meglehetősen egységes jellemrőkkel bír. Elutasítják a bizonyíték alapú orvoslást (azaz a "Nyugati orvostudományt"), azt állítva, hogy minden tudományos tanulmány hamis. Sőt, úgy általában a tudomány gonosz, gyakori mellékág a teljes technika- és tudományellenesség.

Ezzel párhuzamosan a keleti tanokat, kétes eredetű módszereket és a népiesnek mondott praktikákat fogadják el.

Megtalálhatóak soraikban a Felébredtek, az Oltásellenesek , fotelguruk és persze a bagázst dróton rángató nyerészkedő kuruzslók is.

Források

  1. http://rationalwiki.org/wiki/Big_Pharma