FANDOM

Az Anunnakik (és nem "Annunaki") a sumér mitológia istenei, a babiloni teremtésmítosz oszlopos tagjai.

Teremtők? Akkor tuti jóságos földönkívüliek!!!

Pláne, ha megnézzük ezt az ábrát:

Wingeddiskcylinderseal

Szerintetek?

Ez csakis mesterséges eszköz lehet! Földönkívüli!

Az, hogy ők mit akartak ábrázolni, az nem fontos. Mi mit látunk benne, az a lényeg...

És mit látunk? Műhold is lehetne, de nem, ez egyenesen egy bolygó méretű űrhajó, a Nibiru. Ezzel gyöttek az Anunnakik majd' 50000 évvel ezelőtt. És az aranyunkat akarták elvinni. Senki nem tudja, miért akarták az aranyat, és azt sem, hogy honnan tűnt el, mert bár fejlett szinten termelték ki, nekünk mégis maradt belőle elég nagy mennyiség.

Közben megteremtették mellékesen az embereket, mert nem volt elég munkásuk. Tehát fajunk eredete: rabszolgának génkísérleteztek ki minket. A fényimádók nem tudom, hogy nem akadtak még ki ezen.

És ahogy az egy gazda-szolga viszonyban "normális" (ki szerint, de tényleg?), közösültek a szolgáikkal, így hibrid fajú lények jöttek létre. Aztán megunták az erkölcsi fertőt és leléptek.

De nem mentek mindannyian el a Földről. Többen maradtak, további utódokat nemzeni. Így bizony logikus feltételezni, hogy élnek olyan emberek, akiknek X. felmenője nem ember. Ők különlegesnek érezhetik magukat. Ők többnek érezhetik magukat. Ők random kitalálhatják ezt magukról és interneten terjeszthetik, ha az életben nem kapnak elég elismerést. Mert ez jó. Én is akarok milliomos nagybácsit. Jó róla néha álmodozni. De ettől még nem igaz.

Főleg, ha hozzátesszük: ezt a történetet Zecharia Sitchin találta ki és írta le A tizenkettedik bolygó című könyvében.