FANDOM

Az Új világrend (New World Order, NWO) a Háttérhatalom totalitárius uralma a Föld teljes lakossága felett.

"Okosabb" emberek tudni vélik, hogy még ez sem a végcél: valójában csak egy állomás "az emberiség végső lezüllesztése felé vezető úton"[1]. Hogy miért kell az emberiséget végleg lezüllesztni? Ezt még a siránkozók se tudják, de biztos, hogy le kell. Bár ahogy nézem, már így is eléggé lezüllött a világ.

Jelei

  • Globalizáció, egységes világállam
  • Kapitalizmus és elektronikus pénz. - Mert amit nem tud megfogni, azt nem érti.
  • Félelem - Mert a sok "mérgeznek", "népirtanak" halandzsa az emberek megnyugtatására van.
  • Evolúció - mert az élet csak úgy szent, ha teremtették. A "kialakult" élet nem szent...  ???
  • "A kimondott szó, a beszélt nyelv erőtlenítése, roncsolása; szavak értelmének önkényes deformálása, a nyelvek összezagyválása" - ezt szó szerint idézem, és szeretném a "MAG-népe" köcsögöknek az orra alá dörgölni. Ezt éppen ők csinálják. Aztán sírnak.
  • Génmódosítás (emberi)
  • Sátánizmus
  • Beültetett chipek

Akármennyire tiltakozunk az Új világrend úton van. Változás jön. Félünk a változástól. A maja naptár végétől is féltünk, de az ezoterikusok megmagyarázták: nem világvége lesz, hanem csak változások jönnek a világban. Akkor mindenki örült neki. Most ugyanez a téma, de #mindmeghalunk.

Hogy is van ez?

Forrás

  1. http://hu.iranyitok.wikia.com/wiki/NWO